شناسهٔ خبر: 50159081 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تقدیر اعضای شورای تأمین شهرستان زاهدان از عملکرد پلیس

به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا اعضای شورای تأمین شهرستان زاهدان با فرمانده انتظامی این شهرستان دیدار و از عملکرد پلیس تقدیرکردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، همزمان با فرارسیدن هفته ناجا، اعضای شورای تأمین شهرستان زاهدان ضمن تبریک این هفته به مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان بر نقش موثر پلیس در تأمین نظم و امنیت تأکید کردند.

دراین دیدار که در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان صورت گرفت، سرهنگ "محمود سعادتی" اظهار داشت: شورای تامین به عنوان هیأت‌های اندیشه ورز و اتاق فکر شهرستان بوده که چگونگی مواجهه و مقابله با بحران‌ها را بررسی و مدیریت می‌کند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای عرصه نظم و امنیت اظهار داشت: تمام سعی پلیس این است که در قالب پلیس در تراز انقلاب اسلامی خدمتگزار مردم بوده و در کنار آن، پایه‌های دینی و اعتقادی خود را نیز تقویت کند. جایگاه و نقش نیروی انتظامی در پاسداری از دستاورد‌های انقلاب اسلامی، در کنار دیگر نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست، در این میان بزرگ‌ترین وظیفه این نیرو بر اساس سخنان مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و فرماندهی معظم کل قوا، پاسداری از ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی است.

این مقام انتظامی ابراز داشت:پس از پیروزی انقلاب اسلامی و طی نزدیک به چهل و دو سال از عمر با برکت این انقلاب، پلیس جمهوری اسلامی ایران، توانسته تغییرات اساسی که در خودش ایجاد کند و در تحقق پلیس در تراز انقلاب اسلامی گام‌های موثری بر دارد و آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی را سر لوحه اقدام و عمل خود قرار دهد.

سرهنگ سعادتی خاطرنشان کرد: همدلی و هم افزایی اعضای شورای تامین سهم بسزایی در ایجاد امنیت دارد و خوشبختانه امروز تعامل تنگاتنگی بین اعضای این شورا با پلیس شهرستان وجود دارد که نوید بخش توسعه نظم و آرامش و رضایتمندی شهروندان زاهدانی است.

فرمانده انتظامی زاهدان درپایان ضمن قدردانی از مجموعه شورای تامین شهرستان که با حضور در مجموعه انتظامی باعث افزایش روحیه خدمت بیشتری می‌گردند گفت: نیروی انتظامی با خلوص نیت، پاکدامنی و اقتدار همراه با مهربانی در خدمت مردم است و خدمت صادقانه به مردم را افتخاری بزرگ برای خود می‌داند.

شایان ذکر است، در ادامه هریک از اعضاء شورای تامین به بیان نظرات خود پرداخته و از خدمات پلیس در تامین نظم و امنیت به ویژه از اقدامات فرماندهی انتظامی شهام/عرستان زاهدان تقدیر و تشکر کردند.

انتهای پی

نظر شما