شناسهٔ خبر: 67456232 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

سرهنگ فریادرس:

همه باید نقش آفرینی خود را برای تحقق مشارکت حداکثری ایفا کنیم

همدان-فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: امروز و در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری همه ما باید نقش آفرینی خود را برای تحقق مشارکت حداکثری ایفا کنیم و با تمام توان و بیشتر از دوره اول حرکت کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ طیب فریادرس در قرارگاه شهید مالک رحمتی با اشاره به برگزاری دوراول انتخابات  ریاست جمهوری اظهار کرد: جریان غرب گرا از دوره‌های گذشته به دنبال این بود که مشروعیت انتخابات را در نظام جمهوری اسلامی زیر سوال ببرد اما در تمام انتخابات‌ها مردم سالاری جمهوری اسلامی توانست خس خس نفس‌های کسانی را که ادعا داشتند مردم سالاری در ایران واقعی نیست درآورند و نفس‌های آنان را به شماره انداختند .

وی افزود: مردم در دور اول انتخابات ریاست جمهوری خیابان به خیابان و شهر به شهر حرکت کردند تا حماسه بیافرینند حتی افرادی که سال‌ها بحث عدم مشارکت در انتخابات را سر می‌دادند و منادی آن بودند، شکست خوردند.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به نگاه برخی از افرادی که می‌گفتند مردم سالاری در ایران تزئینی است، گفت: اگرمردم سالاری در ایران تزئینی است شما چرا خودتان را به آب و آتش می‌زنید و علم تحریم انتخابات را به دست می‌گیرید.

وی ادامه داد: علت اینکه این افراد در این دوره تمام قد و با تمام توان آمدند برای این بود که نتوانستند دستاورد لازم را برای خود به دست بیاورند که دلیل آن هم پای کار نظام بودن مردم بود .

فریادرس اضافه کرد: امروز و در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ما به دنبال مشارکت حداکثری مردم هستیم و همه ما باید نقش آفرینی خود را برای تحقق مشارکت حداکثری ایفا کنیم و با تمام توان و بیشتر از دوره اول حرکت کنیم چراکه دور دوم همیشه با کاهش مشارکت همراه است اما ما باید در این دوره با تلاش برای به میدان آوردن مردم برای تحقق مشارکت بیشتر حرکت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما