شناسهٔ خبر: 50147422 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

واکنش فرماندهی اتاق عملیات مشترک متحدان سوریه

هشدار به تل آویو؛ پاسخ ما بسیار سخت خواهد بود

فرماندهی اتاق عملیات مشترک متحدان سوریه در واکنش به حمله بامداد امروز رژیم صهیونیستی به منطقه تدمر به تل آویو هشدار داد پاسخ ما بسیار سخت خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما ، شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از خبرگزاری یونیوز گزارش داد  فرماندهی اتاق عملیات مشترک متحدان سوریه در واکنش به حمله بامداد امروز رژیم صهیونیستی به منطقه تدمر سوریه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: مواضعی که در تجاوز جنگنده‌های اسرائیلی به تدمر هدف قرار گرفت، مراکز خدماتی و محل تجمع جوانان بود. در نتیجه این حمله شماری از برادران مجاهد به شهادت رسیدند و شماری دیگر زخمی شدند و اگر تدابیر لازم اندیشده نمی‌شد، شمار شهدا بسیار بیشتر می‌شد.
در ادامه این بیانیه آمده است: مأموریت و حضور قانونی ما در سوریه همیشه برای کمک به دولت سوریه و زیر نظر دولت سوریه برای مقابله با تروریست‌ها و طرح تکفیری‌ها و در صدر آن‌ها داعش بوده است. در طول این سال‌ها ما چندین بار مورد تجاوز دشمن اسرائیلی- آمریکایی قرار گرفته ایم. این تجاوزات، تلاشی آشکار برای کشاندن ما به جنگ‌های حاشیه‌ای بوده که هیچگاه در جدول اولویت‌های حضور ما در سوریه جایی نداشته است.
اتاق عملیات متحدان سوریه در بیانیه خود تصریح کرد: صهیونیست‌ها مدعی شده اند در حمله به تدمر تسلیحات دقیق و تجهیزات حساسی را هدف قرار داده اند که برای رژیم غاصب آنان خطرآفرین بوده است. پس از این تجاوز که از آسمان اردن و منطقه التنف سوریه تحت اشغال آمریکا صورت گرفت، تصمیم گرفتیم به آن پاسخ دهیم. ما این تصمیم را به خونخواهی شهدا و گرفتن انتقام مجروحان اتخاذ کردیم و پاسخ به این تجاوز بسیار سخت خواهد بود.
در این ارتباط شبکه تلویزیونی المیادین در خبری فوری به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی، از بسته شدن حریم هوایی جولان اشغالی به روی پرواز‌های غیرنظامی در پی حملات بامداد امروز به تدمر سوریه خبر داد.

نظر شما