شناسهٔ خبر: 50147281 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

گروه‌های مقاومت فلسطین، حمله رژیم صهیونیستی به سوریه را محکوم کردند

گروه‌های مختلف فلسطینی حمله بامداد پنجشنبه رژیم صهیونیستی به سوریه را محکوم و اعلام کردند، این رژیم مانند اوباش در منطقه رفتار می‌کند و مقابله با آن، وحدت مقاومت در تمامی جبهه‌ها را می‌طلبد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در حمله بامداد امروز (پنجشنبه) رژیم صهیونیستی به شهر «تدمر» در استان حمص سوریه، یک نظامی سوریه‌ای کشته و سه نظامی دیگر زخمی شدند.

این حمله رژیم صهیونیستی به سوریه با واکنش گروه‌های مختلف فلسطینی روبرو شد.

جهاد اسلامی

«داوود شهاب» سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین در همین ارتباط در گفت‌وگو با شبکه «المیادین»، تجاوز اسرائیلی به تدمر را به شدت محکوم کرد.

وی گفت، این حمله دلیلی دیگر بر هدف دشمن برای باقی نگه داشتن سوریه در دایره هدف‌گیری، فشار و تهدید امنیت آن است.

شهاب افزود: بر ایستادگی خود در کنار کشور برادر سوریه که دیوار محکم عربیت در مقابل عادی‌سازی روابط است، تأکید می‌کنیم. سوریه به دلیل تأکید بر اصول ملی خود بهای سنگینی پرداخت کرده و می‌کند.

جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین

«جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین» هم اعلام کرد، این حمله، نقش آشکار منشور سازمان ملل درباره حاکمیت کشورهای عضو آن، از سوی رژیم صهیونیستی است.

این جنبش فلسطینی تأکید کرد، سوریه قادر به مقابله با این حملات جنایتکارانه و مداوم است.

حماس

«حازم قاسم» سخنگوی حماس هم به المیادین گفت، رژیم صهیونیستی با بمباران و کشتار، مانند یک اوباش در منطقه رفتار می‌کند. مقابله با تجاوز مستمر این رژیم، اتحاد تمام قوای بیدار را می‌طلبد.

قاسم افزود، ایجاد بازدارندگی در برابر رژیم صهیونیستی از طریق مقابله با آن و عدم اجازه به این رژیم برای تحمیل قواعدی درگیری است.

جنبش مجاهدین فلسطین

جنبش «مجاهدین » فلسطین هم اعلام کرد، تجاوز جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به سوریه، وحدت مقاومت در تمامی جبهه‌ها را می‌طلبد.

در همین زمینه، یک پایگاه خبری به نقل از اتاق عملیات متحدان سوریه گزارش داد که پس از حمله بامدادی رژیم صهیونیستی به مراکز خدمات‌رسانی در سوریه، آن‌ها تصمیم گرفته‌اند که پاسخ سختی به این رژیم بدهند. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/

نظر شما