شناسهٔ خبر: 50140768 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تعطیلی ۸۴۲ واحد صنفی ناقض دستورالعمل‌های کرونایی در سمنان

رئیس کمیته بازرسی و نظارت ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان گفت: ۸۴۲ مورد پلمب واحدهای صنفی و ۵۹۵ مورد معرفی واحدهای متخلف به تعزیرات حکومتی در راستای نظارت بر دستورالعمل‌های کرونایی در این استان انجام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌ا‌لله ولی‌پوری‌اصلانی، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری و رئیس کمیته بازرسی و نظارت ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان بعدازظهر امروز در جلسه کمیته‌های تخصصی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان در سالن جلسات کوثر استانداری اظهار کرد: این کمیته نقش خوب و توانایی در بحث بازرسی و نظارت از ابتدای همه‌گیری کرونا داشته است.

او گفت: ۴۱ جلسه رسمی کمیته بازرسی و نظارت ستاد استانی با مصوبات مرتبط تشکیل شده و نظارت لازم بر اجرای مصوبات صورت گرفته است.

رئیس کمیته بازرسی و نظارت ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان تصریح کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان شهریورماه سال جاری، ۱۲ هزار و ۵۲۳ مورد بازرسی و نظارت در حوزه‌های مختلف در بحث بیماری کرونا انجام گرفت.

ولی‌پوری‌اصلانی بیان کرد: سه کارگروه ذیل این کمیته از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا مشغول فعالیت هستند.

او گفت: از ابتدای سال ۱۳۹۹ تا پایان شهریور امسال، ۶۹ هزار مورد بازرسی، ۸۴۲ مورد پلمب واحدهای صنفی، ۵۹۵ مورد معرفی به تعزیرات حکومتی، ۱۱۵۰ مورد معرفی به اماکن و هفت هزار و ۶۸۵ صدور اخطار توسط این کمیته انجام شده است.

علی خداداد، مدیرکل مدیریت بحران استانداری و رئیس کمیته اجرایی و هماهنگی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان هم در این نشست گفت: ابلاغ مصوبات قرارگاه ملی و استانی در طول مدت همه‌گیری کرونا توسط این کمیته انجام شده و همچنان ادامه دارد.

او با بیان اینکه ۸۸ جلسه قرارگاه ملی و ۵۸ جلسه قرارگاه استانی تاکنون برگزار شده است، گفت: ۳۳۹ مصوبه به دستگاه‌ها اجرایی، فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها تاکنون در بحث مقابله با کرونا ابلاغ شده است.

رئیس کمیته اجرایی و هماهنگی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان گفت: دو مورد گزارش مکتوب از وضعیت استان و اقدامات انجام شده به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، نماینده معین هیأت دولت در بحث کرونا در استان ارائه شد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۲/م/

نظر شما