شناسهٔ خبر: 50128594 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بهبودی ۸۷۲۵ بیمار مبتلا به کرونا در سمنان

کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کرونا از ابتدای شیوع بیماری در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به هشت هزار و ۷۲۵ نفر رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، بر اساس آمارهای دریافتی از دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در زمینه آخرین وضع شیوع بیماری کرونا ویروس مشخص شد که از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون، ۴۴ هزار و ۶۷۰ مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی پی.سی.آر در مجموعه زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده است.

در ۲۴ ساعت (از بیستم تا بیست و یکم مهرماه سال جاری) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۵ بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید-۱۹ در شهرستان‌های تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند.

بدین ترتیب، مجموع بیماران بستری‌شده در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به ۹ هزار و ۹۵۵ نفر رسید و ۳۴ هزار و ۷۱۵ بیمار نیز به‌صورت سرپایی شناسایی شدند.

کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید-۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به هشت هزار و ۷۲۵ نفر رسیده است.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/س/

نظر شما