شناسهٔ خبر: 50097096 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مشروح سخنرانی

سید حسن نصرالله: برگزاری انتخابات به نفع لبنان است

دبیر کل حزب الله لبنان درسخنرانی دیشب خود؛ بر برگزاری انتخابات درموعد مقرر، حل بحران سوخت، هشدار به تداوم توطئه‌های آمریکا و رسیدگی مستقل به پرونده انفجار بندر بیروت تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل­ ­­خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المنار؛ دبیر کل حزب الله لبنان درسخنرانی دیشب خود؛ بر برگزاری انتخابات درموعد مقرر، حل بحران سوخت، هشدار به تداوم توطئه‌های آمریکا و رسیدگی مستقل به پرونده انفجار بندر بیروت تاکید کرد.

<div id="video-display-embed-code_7099861"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3245297/7099861?width=350&height=250"></script></div>

دبیرکل حزب الله لبنان: تاکید ما این است که انتخابات در موعد قانونی و مقرر برگزار شود
 سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی دیشب خود با بیان این مطلب تاکید کرد، بر خلاف جنجال‌هایی که برخی به راه انداختند و سعی می‌کنند حزب الله را از گروه‌های جلوه دهند که در پی تاخیر زمان برگزاری انتخابات است، تاکید و اصرار ما این است که انتخابات در موعد قانونی و مقرر برگزار شود.

مشروح سخنان سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله به شرح زیر است؛
موضوعات سخنرانی امشب را به دو بخش تقسیم کردم، بخشی در همین سخنرانی و بخشی دیگر در مراسم جشنی که به زودی برگزار خواهیم کرد بیان خواهد شد.
اما موضوعات امشب، اولین موضوع در حد اختصار به انتخابات مرتبط است، کشور در حال تلاش برای تدوین و تصویب قانون انتخابات، تعیین زمان برگزاری انتخابات و تدابیر اداری برای برگزاری انتخابات است که همه این موارد مقدماتی عادی برای ورود به مرحله فضای انتخاباتی است.

مخالف هرج و مرج و نفاق در لبنان هستیم .
در این زمینه باید به نکاتی اشاره کنم، اول اجرای انتخابات در موعد مقرر است، ما پیش از این نیز بار‌ها بر این موضوع تاکید کرده ایم، اما برخی هرج و مرجی به راه انداختند که فلانی و فلانی برای تاخیر انتخابات برنامه دارند، اما این سخن کاملا بی اساس است، چون تاکید و اصرار ما این است که انتخابات در موعد قانونی و مقرر برگزار شود. بر اساس پیگیری‌هایی که از گروه‌ها و احزاب سیاسی داشتیم مشخص شد به نوعی تلاش می‌شود تا انتخابات پارلمانی به تاخیر بیفتد و دوره مجلس کنونی برای مدتی تمدید شود، اما در همین زمینه تاکید ما این است که هرکس به شیوه خودش با تحولات کشو ر تعامل دارد، اما ما (حزب الله) با آنانی هستیم که خواستار برگزاری انتخابات در موعد مقررند.

<div id="video-display-embed-code_7099863"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3245297/7099863?width=350&height=250"></script></div>

نظر شما