شناسهٔ خبر: 50094669 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دانش آموزان، همیار پلیس در رعایت قوانین و ارتقاء امنیت اجتماعی /لزوم ضرورت مراقبت و هوشمندی در فضا‌های مجازی

معاون اجتماعی پلیس سیستان و بلوچستان گفت: دانش آموزان همیار پلیس در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و ارتقاء امنیت اجتماعی در جامعه هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرهنگ علی رحیمی معاون اجتماعی پلیس سیستان و بلوچستان درهمایش هفته ملی کودکدر جمع مسئولان استانی، خانواده‌ها و دانش آموزان در پارک شهدای وحدت شهر زاهدان با تبریک ماه ربیع الاول و همچنین گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، گفت: مهمترین عامل در تامین امنیت و پایداری آن، همکاری و همراهی اقشار مختلف جامعه، خانواده ها، شهروندان به وی‍ژه شما قشر دانش آموز و آینده سازان این مرز و بوم است، لذا دغدغه پلیس سلامت جسم و روح دانش آموزان در تمام دوران زندگی است.

وی به مقوله حجاب و عفاف و لزوم توجه به آن از سوی دانش آموزان پرداخت و افزود: تنها راه مقابله با آسیب ها‌ی اجتماعی پیروی از قرآن و الگو گیری از ائمه اطهار است.

"سرهنگ رحیمی" به شبکه‌های اجتماعی موبایلی و بازی‌های رایانه‌ای اشاره و به تهدیدات و آسیب‌های موجود در این فضا پرداخت و از والدین و دانش آموزان خواست که ضمن مراقبت و هوشمندی در این فضاها، اطلاعات شخصی و عکس‌های خصوصی خود را در این شبکه‌های موبایلی رد و بدل نکنند زیرا امکان هرگونه هک و سرقت اطلاعات در این شبکه‌های اجتماعی موبایلی وجود دارد.

وی اظهار داشت: باید هر فرد در جامعه خود را یک پلیس بداند و در جهت تأمین نظم و امنیت مشارکت داشته باشد و دانش آموزان که امید‌های آینده‌ی این کشور هستند بایستی با فرهنگ سازی صحیح در نهاد مدرسه و خانواده در جهت عمل به قانون تربیت شوند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان در پایان نکاتی را پیرامون چگونگی تردد از خانه به مدرسه، رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و برخورد دانش آموزان با افراد غریبه در جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به آن‌ها یاد آور شد.

انتهای پیام/ع

نظر شما