شناسهٔ خبر: 50089597 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تشکیل کمیسیون ورزش و جوانان در شورای شهر مشهد

لایحه دو فوریتی تشکیل کمیسیون ورزش و جوانان در نهمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر مشهد، به تصویب رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سیدعبدالله ارجائی، شهردار مشهد در خصوص لایحه دو فوریتی تشکیل کمیسیون ویژه ورزش و جوانان که در نهمین جلسه صحن علنی ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد، به تصویب رسید، گفت:گردش مالی شهرداری حجم بالایی دارد و امور ذی‌حسابی آن امر زمان‌بری است، به همین علت و طبق سالهای گذشته خواهشمندم معاون جدید به عنوان قائم مقام شهردار تصویب شود و  این امر باید با دستور شورا محقق شود تا آقای مؤمنی، معاون مالی و پشتیبانی بتوانند وظایف خود را راحت‌تر انجام دهد.

 حسن موحدیان، رئیس شورای شهر مشهد نیز گفت: در روز‌های گذشته اتفاقات خوبی در عرصه بین‌المللی برای ورزش کشور افتاد و ورزشکاران غیور ما با کسب مدال‌های رنگارنگ موجب افتخار، خوشحالی مردم، رهبر معظم انقلاب و جوانان انقلابی شدند.

او  با اشاره به روز جهانی کودک، افزود: در گذشته نسبت به این حوزه کم‌توجهی‌های بسیاری صورت گرفته که باید جبران شود، زیرا کودکان نسل آینده هستند و تربیت صحیح آن‌ها بسیار مهم و اثرگذار بر جامعه است.

بیشتر بخوانید

رئیس شورای شهر مشهد با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که «سربازان من در گهواره‌ها هستند»، ادامه داد: این سخن اهمیت ویژه تربیت کودکان را یادآوری می‌کند. شورای شهر و شهرداری باید برای این نسل خدمات شایانی ارائه دهند.

موحدیان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، بیان کرد: آرامش و امنیت امروز جامعه مرهون تلاش‌های نیروی انتظامی است. نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پلیس مقتدر و مهربانی است که نسبت به پلیس سایر کشور‌های دنیا سرآمد است. نیروی انتظامی مظهر حاکمیت و امنیت جمهوری اسلامی و انصارالله است.

او با اشاره به گرامیداشت روز بزرگداشت حافظ شیرازی، تصریح کرد: حافظ هویت فرهنگی و یکی از مشخصه‌های هویت ما است بر همین اساس مقوله فرهنگ باید مورد توجه مدیریت شهری باشد و به اشعار و غزلیات حافظ، نشر و گسترش آن در جامعه اهمیت دهد.



انتهای پیام//س.ع

نظر شما