شناسهٔ خبر: 50067721 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استاندار سمنان تاکید کرد:

جلوگیری از مهاجرت روستاییان با حمایت از تولید ثروت

هاشمی در دومین سفر درون استانی خود به مهدیشهر، ضمن دیدار با روستاییان و بررسی دغدغه‌های آنها، از حمایت از تولید ثروت در روستا‌ها و مشاغل خانگی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  هاشمی استاندار سمنان به شهرستان مهدیشهر سفر کرد. 

او در این سفر ضمن بازدید از مجموعه کشت و صنعت شهمیرزاد، سری به روستای فولاد محله زد و پس از ادای احترام به مقام شهدای روستا، با خانواده شهید چنگیزی و خانواده ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام شهرستان مهدیشهر دیدار کرد.

استاندار در جمع دهیاران و بخشداران استان در مسجد روستای فولاد محله، مشکلات دهیاران و بخشداران در هر منطقه خدمتی را بررسی و بر تعامل و مدیریت مناسب برای رفع مشکلات تاکید کرد.

در این همایش از دهیاران و بخشداران تجلیل شد.

استاندار سمنان گفت: مهمترین دغدغه دهیاران که در این جلسه مطرح شد موضوع تولید ثروت در روستا با هدف ماندگاری روستائیان در روستا‌ها و ایجاد اشتغال خانگی بود.

هاشمی موضوع آب را هم مهمترین موضوع مطرح شده دهیاران عنوان و ابراز امیدواری کرد: با اجرای طرح‌های نوین کشت و ابیاری موضوع کمبود آب در استان مدیریت شود.

استاندار سمنان در خصوص مشکلات روستای فولادمحله هم موضوع گازرسانی به برخی روستا‌ها، اجرای طرح بازنگری هادی در روستا‌ها و مساعدت بنیاد مسکن برای احداث مسکن با هدف بازگشت جوانان به روستا‌ها و خوداشتغالی را مهمترین دستور کار برشمرد.

انتهای پیام/ح

نظر شما