شناسهٔ خبر: 50052558 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

توزیع حدود ۵ هزار بسته آموزشی بین دانش آموزان نیازمند

۴ هزارو ۷۰۰ بسته آموزشی و لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند در کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، شایان نادری مدیرکل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در این استان گفت: این طرح باهدف کمک به دانش آموزان بی بضاعت در مناطق کم برخوردار است.

نادری افزود: این بسته ها در ۹ شهرستان استان و به ویژه مناطق دور افتاده توسط نیرو‌های جهادی و مرکز نیکوکاری توزیع می‌شود.

شایان نادری با بیان اینکه به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) تاکنون ۱۶۰ هزار بسته معیشتی، بهداشتی و آموزشی بین نیازمندان در کهگیلویه و بویراحمد توزیع شده است گفت: تا پایان شیوع بیماری کرونا این طرح ادامه دارد.

نادری همچنین از راه اندازی یک شرکت دارویی در سربیشه گچساران تاپایان امسال خبر داد و افزود: در این شرکت دارویی ماهانه ۴۰ هزار تن گیاه دارویی فرآوری می‌شود.

او ارایه تسهیلات ۳۷ میلیارد ریال سرمایه درگردش به کارخانه آب معدنی چویل برای راه اندازی مجدد و اشتغال ۱۵ نفر در این کارخانه از دیگر کمک‌های این ستاد عنوان کرد.

مدیر کل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در استان یکی دیگر از اقدامات موثر و مهم این ستاد را خرید ۵۱ درصد سهام کارخانه راکد قند یاسوج اعلام کرد و گفت: اگر چه این کارخانه به خاطر برخی سهل انگاری‌ها و کارشکنی‌ها به یک کارخانه آهن کهنه تبدیل شده و فعال شدن مجدد آن هزینه بر است، اما به زودی با اختصاص اعتبارات لازم کارخانه قند یاسوج مجددا فعال شده و وارد مرحله تولید می‌شود.

 

انتهای پیام/ع

نظر شما