شناسهٔ خبر: 50050534 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

نایب‌رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در گفت‌وگو با ایسکانیوز عنوان کرد:

رسیدگی مجلس به دروغ ظریف / ادعای وزیر سابق امورخارجه فرار روبه جلوست

نصرالله پژمانفر گفت: ما در کمیسیون اصل 90 مجلس نسبت به تخلفات روحانی پرونده ای تشکیل داده‌ایم و آن را به دستگاه قضایی فرستاده ایم و امیدواریم تا با سرکرده این جریان وابسته و امیدوار به غرب برخورد لازم صورت گیرد.

صاحب‌خبر -

نصرالله پژمانفر، نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری ایسکانیوز درباره اعتراف اخیر ظریف در مورد عدم مطالعه برجام عنوان کرد: شومَن بازی تیم مذاکره کننده دولت روحانی از ابتدا نیز برای ما روشن بود و با گذشت زمان، آنها ناچار شده‌اند که با این گونه ادعاها گذشته را جبران کنند.

بیشتر بخوانید:

ظریف و روحانی پاسخگوی اعمال خود باشند / تیم مذاکره‌کننده جدید درس بگیرد

وی ادامه داد: ظریف مدعی بود با توجه به اینکه بیشتر عمر خود را در آمریکا گذرانده و مسلط به زبان انگلیسی است دیگر نیازی به مترجم ندارد، اما حالا ادعا می کند در گزارشی که به او داده شده و در ترجمه‌ای که در اختیارش گذاشته شده مسائلی وجود داشته که به او گفته نشده و این همان دم خروس دروغ های آنان است که حالا بیرون زده.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس افزود: دولت روحانی به مردم خود دروغ گفته و حتی امروز نیز صادقانه به مردم نمی گویند برای اینکه به غرب امید داشتیم چنین کردیم و فقط عنوان می کنند که ما متوجه نشدیم و به ما اطلاع ندادند و این نهایت بی انصافی آنها و نهایت ظلمی بوده که به مردم ما روا داشته اند و قطعا نه خداوند و نه مردم از آنان نخواهند گذشت.

پژمانفر با بیان اینکه پرونده آقایان آنقدر سنگین است که دستگاه قضایی ورود پیدا کرده و آنها را بازخواست خواهد کرد، گفت: ما در کمیسیون اصل 90 نسبت به تخلفات شاه ماهی این جریان یعنی خود آقای روحانی پرونده ای تشکیل داده ایم و آن را به دستگاه قضایی فرستاده ایم و امیدواریم تا با سرکرده این جریان وابسته و امیدوار به غرب برخورد لازم صورت گیرد تا التیامی باشد به غرور جریحه دار مردم که تا این اندازه به حیثیت و اعتبارشان در این سال ها لطمه وارد شده است.

وی در پایان نیز خاطرنشان کرد: اظهارات ظریف نوعی فرار روبه جلوست و در واقع کسی این حرف های دروغ را باور نمی‌کند و او باید مسئولیت اقدامات خویش را بپذیرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما