شناسهٔ خبر: 49993285 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استاندار سمنان:

دغدغه سرمایه‌گذاران دامغان در مسیر تولید برطرف می‌شود

هاشمی گفت: دغدغه‌های سرمایه‌گذاران در سفر به دامغان و بازدید از واحد‌های صنعتی بررسی شد و در ستاد مربوطه در دستور کار فوری قرار می‌گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان در حاشیه بازدید از واحد‌های صنعتی دامغان در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به شعار سال، بیانات مقام معظم رهبری و گام دوم انقلاب و تاکید رییس جمهوری، بازدید‌های شهرستانی و رسیدگی به دغدغه و مشکلات مردم را در دستور کار جدی خود قرار دادیم.

او ادامه داد: در سفر امروز به دامغان، دیدار با امام جمعه و آیت الله ترابی، بازدید از واحد فرآوری پسته، واحد صنعتی فروسیلیس، صنایع چوب و صنایع پتروشیمی را دنبال کردیم و در طول بازدید دغدغه‌های سرمایه‌گذاران با حضور مدیران کل تصمیم گیری شد و صورتجلسه برای رفع مشکلات و زمان مشخص برای رفع مشکلات تعریف شد.

هاشمی اضافه کرد: تمام مشکلات موجود در واحد‌های صنعتی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان بررسی می‌شود و رفع آن در دستور کار دارد.

او تصریح کرد: طرح دسترسی به شهرک صنعتی، کمبود آب و دسترسی به گاز، از جمله اصلی‌ترین مشکلات مطرح شده سرمایه‌گذاران دامغانی در بازدید‌های امروز بود.

استاندار سمنان خبرنگار را پل ارتباطی مردم و مسوولان دانست و گفت: خبرنگاران نقاط قوت و ضعف را برجسته و به مدیران ارجاع می‌دهند و ما به عنوان خادم و کارگزار نظام موظفیم تا عملکرد خود را به مردم منتقل کنیم.

انتهای پیام/ح

نظر شما