شناسهٔ خبر: 49955463 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تبریک وزیر ورزش پس از مدال طلای دو پهلوان مازندرانی

خبرگزاری صداوسیما

وزیر ورزش کسب مدال طلای حسن یزدانی و امیرحسین زارع دلاورمردان مازندرانی در رقابت‌های قهرمانی جهان را تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

تبریک وزیر ورزش پس از مدال طلای دو پهلوان مازندرانیبه گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان با ارسال پیامهایی، کسب مدال طلای رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان را به دو پهلوان مازندرانی حسن یزدانی و امیرحسین زارع تبریک گفت.


پیام وزیر ورزش برای قهرمانی حسن یزدانی:
عزت و سرافرازی ایران در رویداد رقابتی کشتی قهرمانی جهان با دلاوری حسن یزدانی کشتی گیر محبوب و توانمند ایران اسلامی با پیروزی غرور انگیز مقابل حریف و رقیب قدر آمریکایی موجب شادی و سربلندی ملت شد.


تیم ملی کشتی با اقتدار در عرصه رقابتی قهرمانی جهان، بعد از المپیک توکیو حاضر شده و مدال طلای حسن یزدانی فرزند پرافتخار ایران موجی از امیدواری را برای استمرار در کسب مدال‌های خوش رنگ توسط تیم جوان و آینده دار کشتی ایران در نروژ به وجود آورده است.


از همه مهمتر برق مدال طلای حسن یزدانی و درخشش خیره کننده دیگر جوانان کشتی آزاد ایران، نشانه برنامه ریزی خوب و منطقی برای حضور مقتدرانه در المپیک ۲۰۲۴پاریس است.


این مدال طلای ارزشمند را به حسن یزدانی عزیز ، کادر فنی و سرپرستی، مسئولان فدراسیون، مردم کشتی دوست ایران و به ویژه جویباری‌های عزیز تبریک می‌گویم.


همچنین از دیگر کشتی گیران ملی پوش که در عین جوانی کار بزرگ فینالیست شدن را محقق ساختند، آرزوی سربلندی و سلامتی دارم.
کشتی گیران دلاور ایران اسلامی حق نگهدارتان باشد.


تبریک وزیر ورزش پس از مدال طلای امیرحسین زارع

وزیر ورزش و جوانان مدال طلای امیرحسین زارع دلاور کشتی ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان را که با پیروزی مقابل حریف نامدار گرجستان به دست آمد، تبریک گفت.


پیام سید حمید سجادی به شرح زیر است:
مدال طلای امیر حسین زارع جوان ۱۹ ساله آملی در رقابت‌های جهانی نروژ که بلافاصله بعد از برنز المپیک به ارمغان آمد، نشانی از آینده درخشان کشتی ایران است که با پشتوانه‌ی جوانگرایی منطقی، عزت و سرافرازی را با اهتزاز پرچم مقدس کشورمان در تاریخ ورزش کشور به ثبت رساندند.


دو طلای ایران در رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان شادی و نشاط ملتی را به دنبال داشته است که فتوت و پهلوانی ریشه در تاریخ و تمدن آن دارد و کشتی هم از دیرباز به عرصه‌ای برای عزت ایران تبدیل شده است.


درخشش امیر حسین زارع عزیز را ستایش می‌کنم و به این مدال طلا که در اوج جوانی بر تارک ورزش ایران می‌درخشد، افتخار می‌کنم و با تبریک به این کشتی گیر ارزنده، کادر فنی و سرپرستی و مسئولان فدراسیون همچنین ورزش دوستان و هموطنان گرامی، موفقیت و سربلندی دیگر کشتی گیران آزاد کار را که با اقتدار فینالیست شدند از خداوند متعال طلب می‌کنم.

نظر شما