شناسهٔ خبر: 49954577 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده مردم تهران در مجلس:

شیطان بزرگ می‌داند دیگر گزینه نظامی روی میز نیست

تهران - ایرنا - نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی اظهارات دولت آذربایجان و شیطنت‌های برخی همسایگان گفت: امروز شیطان بزرگ به این نتیجه رسیده که دیگر گزینه نظامی روی میز نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا،‌ «غلامحسین رضوانی» در نشست علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی و در تذکر شفاهی گفت: از رییس جمهوری به دلیل اهتمام برای تهیه واکسن کرونا و ایجاد زمینه واکسیناسیون گسترده در کشور تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم ایشان  انتصابات در قوه مجریه را نیز تسریع کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس با بیان اینکه کندی انتصابات در قوه مجریه و استمرار مسوولیت غرب باوران سبب از بین رفتن حق مردم می‌شود،‌ افزود: باید با جدیت و قاطعیت دست کسانی که فقط آمریکا را دنیا می‌پندارند از مدیریت‌های حاکمیتی کشور قطع شود و تعلل در این زمینه پذیرفته نیست.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تداوم گران شدن مایحتاج ضروری مردم قابل تحمل نیست و مسوولان مربوطه به خصوص وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت نسبت به مدیریت و کنترل بازار با اهتمام لازم اقدام کند.

وی از رییس جمهوری خواست از تکرار کلید واژه‌های قیمت‌های دستوری که توسط لیبرالیسم‌های اقتصادی به منظور توجیه غیرعملی کنترل بازار بیان می شود، جلوگیری کند.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به برخی اظهارات دولت آذربایجان و شیطنت های برخی همسایگان ادامه داد: در ماجراهای اخیر که مزدوران دست چندم شیطان بزرگ وارد عمل شده‌اند، ضمن تشکر از همه کسانی که با غیرت انقلابی و اسلامی عکس العمل مناسب داشتند، تاکید می‌کنم حافظان مرزها و امنیت کشور به خوبی به وظایف خود آشنا هستند و به موقع وارد عمل می‌شوند و جای نگرانی نیست.

رضوانی خاطرنشان کرد: باید ضمن رصد حوادث، مراقب کنیم ناخواسته در پازل شیطان بزرگ بازی نکنیم و امروز باید خوشحال باشیم که شیطان بزرگ ولو با تغییر، به این نتیجه رسیده که دیگر گزینه نظامی روی میز نیست.

نظر شما