شناسهٔ خبر: 49928999 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی: آزادسازی فلسطین طرح همه امت است

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد، قدس نماد وحدت و عزت امت اسلام است و مقاومت فلسطین ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

 به نقل از فلسطین الیوم، زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد، فلسطینیان از مقدسات امت اسلام دفاع می‌کنند و با جانفشانی خود زیباترین صحنه‌های حماسی تاریخی را ثبت می‌کنند و قدس نماد وحدت و عزت امت اسلام است.

النخاله در ادامه اظهار داشت: ما در جنبش جهاد اسلامی از زمان شکل‌گیری آن، ایمان داریم که آزادسازی فلسطین طرح همه امت است، نه یک گروه یا مردم خاص.‌ امت، به نهضت واقعی برای تحقق طرح آزادسازی و رهایی از سلطه غربی نیاز دارد.

وی همچنین تاکید کرد، آنچه گروه‌های مقاومت انجام می‌دهند، ادامه درگیری با دشمن صهیونیستی است و آنها در انتظار آن هستند تا امت نهضت و وحدت خود را بر اساس اصل اسلام بزرگ و جهاد در راه خدا برای آزادی قدس از لوث دشمنان بازگرداند و فصل جدیدی از فصل‌های رسالت اسلامی را بگشاید.

النخاله همچنین گفت: ما اعتماد کامل داریم که مقابله گروه‌های مقاومت با رژیم صهیونیستی و تداوم مقابله ملت فلسطین با رژیم اشغالگر می‌تواند روح جهاد و آزادی را در امت تجدید کند.

وی در پایان با مطرح کردن سوالی گفت، اگر تمام امت اسلامی پشت سر فلسطینیان بایستند، از آنها حمایت کنند و وظیفه خود را برای آزادی مقدسات خود انجام دهند، وضعیت چگونه خواهد شد؟/ ایسنا

نظر شما