شناسهٔ خبر: 49919466 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

زیاد النخاله دبیرکل جهاد اسلامی:

مقاومت تا پایان اشغالگری ادامه خواهد یافت/ قدس نماد وحدت و عزت امت اسلام است

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی تصریح کرد ما اعتماد و اطمینان کامل داریم که رویارویی گروههای مقاومت با رژیم غاصب و ادامه رویارویی ملت ما با اشغالگران می تواند روح جهاد و آزادی را در امت احیا کند.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا) به نقل از خبرگزاری فلسطین الیوم، زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی تصریح کرد مردم فلسطین از مقدسات امت اسلام دفاع می کنند و با جان خود زیباترین صحنه های حماسی تاریخی را ثبت می کنند و قدس نماد و عنوان وحدت و عزت امت اسلام است.

 

النخاله اظهار داشت قدس اسیر چنگال دشمنان خدا و امت اسلام است و مسجدالاقصی در معرض یهودی سازی و طرحهای تقسیم زمانی و مکانی و حتی ویرانی قرار دارد.

 

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی اظهار داشت فلسطینیان ساکن قدس از انواع سرکوبگری و شکنجه و اسارت رنج می برند و مردم فلسطین از مقدسات امت دفاع کرده و با بذل جان خود زیباترین مفاهیم قهرمانی و فداکاری و چنگ زدن به سرزمین و مقدسات را در راه دفاع از کرامت و دین امت ثبت می کنند.

 

النخاله بر ضرورت مقابله با پروژه غربی صهیونیستی که امت اسلام و اعراب را هدف قرار داده است، تاکید کرد.

 

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی خاطر نشان کرد ما در جنبش جهاد اسلامی از زمان شکل گیری آن، ایمان داریم که آزادسازی فلسطین طرح همه امت است نه یک گروه یا مردم خاص و امت به نهضت واقعی برای به ثمر رساندن طرح آزادسازی و رهایی از سلطه است.

 

النخاله تاکید کرد آنچه گروههای مقاومت انجام می دهند، ادامه درگیری و نبرد با دشمن صهیونیستی است و در انتظار آن هستند تا امت نهضت و وحدت خود را بر اساس اصل اسلام بزرگ و جهاد در راه خدا برای آزادی قدس از چگال دشمن بازیابد و فصل جدیدی از فصول رسالت اسلامی را بگشاید.

 

وی تصریح کرد ما اعتماد و اطمینان کامل داریم که رویارویی گروههای مقاومت با رژیم غاصب و ادامه رویارویی ملت ما با اشغالگران می تواند روح جهاد و آزادی را در امت احیا کند.

 

انتهای پیام/ر.ی/

نظر شما