شناسهٔ خبر: 49911743 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

در تهران رخ داد:

فروش لوازم سرقتی در سایت سارق را گرفتار کرد

حوادث رکنا: معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارقی با 133 شاکی خبر داد و گفت: فروش لوازم سرقتی در سایت های خرید و فروش سارق را گرفتار کرد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ کارآگاه "احمد نجفی" در توضیح این خبر بیان داشت: مرد جوانی به اداره بیستم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و اظهار کرد، لوازم داخل خودرواش که شامل لپ تاپ، دسته چک و مدارک خودرو به ارزش 6 میلیارد ریال از داخل خودرواش سرقت شده است.

به گزارش رکنا، وی افزود: با شکایت مرد جوان، رسیدگی در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و  کارآگاهان به دست آوردند که سارق قصد فروش اموال سرقتی را در فضای مجازی دارد.

معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی تهران در ادامه به دستگیری فروشنده اموال سرقتی اشاره و بیان کرد: متهم در تحقیقات پلیسی مدعی شد که لپ تاپ را به مبلغ 80 میلیون ریال از فردی خریداری و از سرقتی بودن آن بی خبر است.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در چندین عملیات پلیسی در نهایت کارآگاهان موفق شدند سارق را شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی وی را دستگیر کنند.

سرهنگ نجفی تصریح کرد: متهم به جرم ارتکابی معترف و تاکنون 133 تن از مال باختگان  شناسایی شده اند و تحقیقات پلیسی کماکان ادامه دارد.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

  • آزار جنسی 330 هزار کودک در کلیسای کاتولیک فرانسه

    آزار جنسی 330 هزار کودک در کلیسای کاتولیک فرانسه

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نظر شما