شناسهٔ خبر: 49901444 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

طرح ویژه برخورد با خودرو‌های پلاک مخدوش و شیشه دودی در کرمان اجرا می‌شود

گروه استان‌ها - رئیس پلیس راهور استان کرمان از اجرای طرح برخورد با رانندگان دارای خودرو‌های پلاک مخدوش، شیشه دودی و تغییر وضعیت در کرمان خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ امیر معین‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان ، با اشاره به وظایف پلیس راهنمایی و رانندگی در سطح شهرها اظهار داشت: پلیس وظایف متعددی را به عهده دارد که همه آنها به نوعی با نظم و امنیت جامعه در ارتباط است.

وی با بیان اینکه اجرای همه قوانین، نظم اجتماعی را به دنبال داشته و بستر و زیرساخت انجام کارهای روزمره ما را فراهم می‌کند افزود: یکی از طرح‌هایی که به تازگی در دستورکار پلیس قرار گرفته اجرای طرح برخورد با رانندگان دارای خودرو‌های پلاک مخدوش، شیشه دودی و رانندگانی که با تغییر وضعیت اقدام به تغییر استاندارد وسیله نقلیه خود کرده‌اند به صورت ویژه در سطح شهر‌ در حال اجرا است.

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان بیان کرد: شکایات زیادی در ارتباط با دستکاری پلاک خودروها، دودی کردن شیشه خودروها، تغییر ظاهر خودروها، تغییر ارتفاع، استفاده از بوق‌های زننده و پرصدا و ... به پلیس رسیده بود.

وی با عنوان اینکه 10 روز گذشته در جلسه‌ای که با مقامات دادسرا و نظامی کرمان داشتیم و راهکارها و چالش‌های این موارد بررسی شد ادامه داد: تصمیم گرفته شد تا با دستور مقام قضایی، توقیف این خودروها در دستورکار قرار گرفته و برخورد با این موارد در دستور کار ویژه راهنمایی و رانندگی قرار گیرد.


معین‌الدینی با بیان اینکه از یک هفته گذشته طرح برخورد با رانندگان دارای خودرو‌های پلاک مخدوش، شیشه دودی و تغییر وضعیت در دستورکار پلیس قرار گرفته افزود: پلیس با جدیت با این خودروها که باعث بی‌نظمی‌های اجتماعی می‌شوند برخورد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه هفته دوم اجرای این طرح از امروز آغاز شده افزود: تا زمانی که دیگر شاهد چنین خودروهایی در سطح شهر نباشیم اجرای این طرح ادامه دارد.

انتهای پیام/511/ی

برچسب‌ها:

نظر شما