شناسهٔ خبر: 49898471 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

شهید على پناه شیراوند: فتنه‌ها را از بین ببرید

شهید على پناه شیراوند در وصیت‌نامه خود آورده است: در این برهه واجب است یکپارچه باشید و فتنه‌ها را در گوشه و کنار از بین ببرید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید على پناه شیراوند:
 
بسم الله الرحمن الرحیم

خداوندا قلبم در قبضه قدرت توست روحم در آسایش و در سیر و سلوک هواى توست. خدایا سینه‌ام شوق وصال تو را دارد و چهره‌ام پریشان از قیامت توست.

خدایا شوق دیدار تو را در قیامت آرزو دارم لیکن دنیا مرا چنان به خود واداشته که جانم را مهار کرده و می‌دانم پیروزى بر نفس سخت بوده و برای جنگیدن و غلبه یافتن کمک تو را می‌خواهم.

خدایا دوست دارم هزاران جان داشته باشم تا همه را در راه تو بدهم مگر امام حسین(ع) در روز عاشورا نفرمود اگر زنده شدن دین جدم تنها با ریختن خون من موثر است پس اى شمشیرها مرا در برگیرید پس از این زمان اگر پیروز شدن دین اسلام تنها به قطعه قطعه شدن خون تمام ما فرزندان ایران ست پس ما باید همه فداى اسلام شویم و من خودم را براى فدا کردن در راه اسلام آماده کرده‌ام و از خدا مى‌خواهم چنان به من ایمان و عقل و احساس در راه اسلام بدهد که نفس لوامه و اماره را از بین ببرم.

 برادران در بارور کردن درخت اسلام عزیز و بیدار ساختن وجدان‌هاى به خواب رفته بکوشید. وظیفه‌ای سنگین بر دوش تک تک ماست و باید مسائل را به مردم بگوییم انشاءالله که خداوند گوش شنوا را براى درک بیشتر آماده می‌کند.

برادران! مسئله اصلى جنگ است با جنگ با دادن مال و جان دریغ نکنید؛ در این برهه واجب است مسلمانان یکپارچه باشند، فتنه‌ها را در گوشه و کنار از بین ببرید. به مستضعف‌ها کمک کنید. خانواده‌هاى شهدا را گرامى بدارید.

برادران عزیز از شما تقاضا دارم رهبر کبیر انقلاب را تنها نگذارید زیرا ما هر چه داریم از امام عزیزمان داریم، نکند فرداى قیامت امام از ما شکایت کند.

به امید پیروزى رزمندگان اسلام.

انتهای پیام/89001/

نظر شما