شناسهٔ خبر: 49883036 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تداوم بارش ها در استان های شمالی کشور

کارشناس هواشناسی گفت: امشب و فردا در گیلان، اردبیل، آذربایجان شرقی، مازندران، گلستان و آذربایجان غربی بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

صاحب‌خبر -

صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی در گفت و گو با  خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه امشب و فردا در گیلان، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی ، مازندران، گلستان و شمال آذربایجان غربی بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود گفت: روز شنبه و یکشنبه در گیلان و برخی نقاط اردبیل، شمال آذربایجان شرقی، مازندران، گلستان و شمال آذربایجان غربی بارش رخ خواهد داد.

او ادامه داد: روز دوشنبه در برخی مقاطع گیلان، اردبیل،  آذربایجان های شرقی و غربی، مازندران بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی بیان کرد: امشب و روز جمعه دریای خزر  و از ظهر جمعه تا عصر شنبه خلیج فارس مواج خواهد بود.

ضیائیان بیان کرد: با توجه به تشکیل چرخند حاره‌ای در شمال اقیانوس هند و حرکت آن به سوی دریای عمان انتظار می‌رود به تدریج از روز جمعه تا یکشنبه در جنوب سیستان و بلوچستان به ویژه مناطق ساحلی رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد خیلی شدید رخ دهد.

او درباره آب و هوای استان تهران هم گفت: آسمان تهران فردا صاف همراه با غبار صبحگاهی و وزش باد خواهد بود. بیشترین دمای پایتخت به ۲۹ و کمترین آن به ۱۷ درجه می رسد.

انتهای پیام/

نظر شما