شناسهٔ خبر: 49839971 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ورود فرمانده نیروی دریایی ارتش به کردستان

فرزند شایسته کردستان امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز نخستین بار پس از انتصاب به این سمت به زادگاه خود سنندج سفر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکزکردستان، امیر دریادار شهرام ایرانی در بدو ورود خود به کردستان در فرودگاه گفت: نیرو‌های مسلح کشورمان امروز از هر زمان قدرتمند‌تر است و تمام معادلات منطقه‌ای و جهانی را به هم زده است.

فرمانده نیروی دریای ارتش جمهوری الامی ایران عملکرد و توان نیرو‌های مسلح را موجب ایجاد در ترس دشمن عنوان کرد و افزود: با این وجود ایران اسلامی منادی صلح و دوستی در جهان است.

وی با اشاره به توان نیروی دریای کشورمان گفت: امروز حداقل توان حضور ما در عمق ۲ هزار و ۵۰۰ کیلیومتر دور‌تر از مرز‌های کشورمان است و تاکنون با ۴۵ هزار کیلومتر مأموریت دریایی و گذر از سه اقیانوس بزرگ و ۵۵ کشور بدون نیاز به هیچ کشوری، توان خود را آزموده ایم.

امیر دریا دار ایرانی در ابتدای سفر خود به کردستان در گلزار شهدای بهشت محمدی سنندج حضور یافت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

دیدار با خانواده شهید طاله وران، حضور در برنامه تلویزیونی شبکه استانی، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، حضور در مراسم هفته دفاع مقدس در دانشگاه کردستان و دیدار با پیشکسوتان نداجا از دیگر برنامه‌های امیر دریا دار ایرانی در کردستان است.

نظر شما