شناسهٔ خبر: 49799234 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تشییع خودرویی پیکر علامه حسن زاده آملی

استاندار مازندران: تشییع پیکر عالم ربانی آیت الله حسن زاده آملی بصورت خودرویی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مازندران ، احمد حسین‌زادگان که به همراه آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان به دیدار خانواده علامه حسن زاده آملی رفته بود، گفت: برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ایام کرونا وداع و تشییع پیکر علامه به صورت خودرویی برگزار می‌شود.

او افزود: خانواده علامه حسن زاده آملی نیز بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در برگزاری مراسم‌ها اصرار دارند.

استاندار مازندران با بیان اینکه تلاش می‌شود مراسم تشییع و یادبود حضرت علامه حسن زاده آملی باشکوه هرچه بیشتر برگزار شود، افزود: همه جوانب برگزاری مراسم برای وداع دوستداران این حضرت با پیکر مطهر حضرت علامه در آمل تدارک دیده شده است.

حسین زادگان گفت: پیش‌بینی می‌شود که ازدحام جمعیت مراسم وداع در آمل بالا باشد به همین دلیل این مراسم از طریق صدا و سیمای مرکز مازندران پخش زنده خواهد شد.

حسین زادگان گفت: در ستاد ارتحال حضرت علامه تصمیمات جدی برای رعایت دستورالعمل‌ها گرفته شد و مطمئنا مراسم باشکوهی با حضور گسترده مردم قدرشناس و شیفتگان آن عزیز سفر کرده خواهیم بود.

<div id="video-display-embed-code_7034703"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3231623/7034703?width=400&height=300"></script></div>



پیام تسلیت مقام معظم رهبری نشان دهنده جایگاه بالای علامه حسن زاده
نماینده ولی فقیه در مازندران نیز در این دیدار با بیان اینکه همه علما و دانشگاهیان در مقابل مقام علمی علامه حسن زاده خاضع هستند، گفت: علامه حسن زاده علاوه بر تبحر بالا در مباحث علمی، مقامات اخلاقی، سلوک و سیره و دلدادگی به انقلاب و رهبری ایشان نیز مثال زدنی بود.

آیت الله محمدی لائینی افزود: جامعه شخصیت بسیار بزرگی را از دست داده است که هزاران شاگرد تربیت کرده بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران پیام مقام معطم رهبری در خصوص ارتحال علامه حسن زاده آملی را بسیار مهم و نشان دهنده جایگاه والای این شخصیت برجسته دانست.

<div id="video-display-embed-code_7034720"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3231623/7034720?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما