شناسهٔ خبر: 68313244 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

آغاز طرح ساماندهی قایق‌های فاقد هویت استان بوشهر

سیدحسین جعفری سیدحسین جعفری

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: از زمان آغاز طرح ساماندهی قایق‌های فاقد هویت این استان، چهار هزار و ۲۰۰ نفر از مالکان قایق‌ها در این طرح نام‌نویسی کردند.

صاحب‌خبر -

 محمد شکیبی نسب در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در توضیح این خبر اظهار کرد: از مجموع افراد یاد شده، یک هزار و ۳۷۰ نفر دارای قایق با کاربری صیادی هستند که ساماندهی آنها در صورت صدور مجوز صید از سوی اداره کل شیلات استان محقق می‌شود.  

وی بیان کرد: سایر قایق‌ها دارای کاربری تفریحی هستند که با توجه به کاربری تفریحی، در طرح ساماندهی محدودیت یا ممنوعیتی ندارند.  

 مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: در راستای تسهیل در خدمات‌رسانی به مالکان قایق‌ها، طرح ساماندهی بر بستر سامانه WWW.SP.PMO.IR و به شکل غیرحضوری انجام می‌شود که در این زمینه آموزش‌های لازم به کارشناسان بنادر نیز ارائه شده است. 

شکیبی‌نسب افزود: افرادی که تاکنون موفق به ثبت درخواست خود در سامانه نشده‌اند، باید در اسرع وقت نسبت به نام‌نویسی در طرح ساماندهی قایق‌های فاقد هویت اقدام کنند.  

وی گفت: چنانچه قایقی در طرح ساماندهی ثبت درخواست نداشته باشد، پس از اتمام مهلت تعریف‌شده، در صورت تردد، از سوی مرزبانی استان اعمال قانون می‌شود.  

شکیبی‌نسب اظهار کرد: با ورود رئیس کل دادگستری استان و همچنین استفاده از ظرفیت شورای امنیت دریایی استان، روند طرح ساماندهی قایق‌های فاقد هویت در ۲ ماه اخیر شتاب قابل توجهی پیدا کرده که این اهتمام و جدیت دستگاه قضایی قابل تقدیر است.

اتنتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما