شناسهٔ خبر: 49786197 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

توزیع و ذخیره‌سازی بیش از ۵۰۰میلیون لیتر فرآورده نفتی در نیروگاه‌های خراسان رضوی

بیش از ۵۰۰میلیون لیتر فرآورده نفتی در نیروگاه‌های خراسان رضوی توزیع و ذخیره‌سازی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: ۵۲۰میلیون لیتر فرآورده نفتی در نیمه نخست امسال برای تامین سوخت نیروگاه‌های برق این منطقه توزیع و ذخیره‌سازی شده است.

علی‌اصغر اصغری افزود: روند تامین سوخت نیروگاه‌ها با توجه به دستور وزیر نفت و تاکید معاون وزیر در پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و با هدف تامین سوخت ذخیره دوم نیروگاه‌ها برای فصل پاییز و زمستان، حداکثر مصرف در نیروگاه‌های استان تا تکمیل کامل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

وی موجودی سوخت مایع در نیروگاه‌ها و ذخیره‌سازی آن را در خراسان رضوی مطلوب توصیفکرد و افزود: بر این اساس آمادگی کامل برای سوخت‌رسانی مستمر و بی‌وقفه به نیروگاه‌ها در این منطقه وجود دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی ادامه داد: موجودی کنونی نفت گاز در نیروگاه‌های برق این استان در مقایسه با مدت مشابه پارسال بیش از ۲۷درصد بیشتر شده که بسیار رضایت‌بخش است.

وی گفت: منطقه خراسان رضوی نیروگاه‌های مشهد، شریعتی، مپنا، شمس سرخس، خیام نیشابور و توس را زیر پوشش خود دارد.

شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی، شهرستانهای مشهد، چناران، کلات، بینالود، فیروزه، نیشابور، فریمان، قوچان، تربت‌جام، تایباد، درگز و سرخس را زیر پوشش دارد و دیگر شهرستانهای خراسان رضوی نیز زیر پوشش خدمات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت حیدریه و سبزوار هستند.

نظر شما