شناسهٔ خبر: 49752002 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

وزیر اقتصاد:

۱۳ هزار میلیارد تومان منابع مالیاتی به یک هزار شهر اختصاص یافت

ایلام - ایرنا - وزیر امور اقتصادی و دارایی با تایید توزیع نامتوازن و نامتعادل منابع مالیاتی در کشور گفت: مبلغ ۱۳ هزار میلیارد تومان در قالب ماده ۵۸ برای یک هزار شهر در کشور اختصاص پیدا کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سیداحسان خاندوزی روز جمعه در نشست شورای اداری شهرستان آبدانان اظهار داشت: این مقدار با توجه به مشکلات موجود بسیار کم و ناچیز است که امیدوارم بتوانیم با اصلاح روش های ناکارآمد مشکل را در آینده حل‌ کنیم.

وی یادآور شد: هدف نهایی دولت سیزدهم رفع محرومیت ، حذف تبعیض از سطح کشور و رسیدگی جدی به مناطق محروم است.

وزیر اقتصاد با اشاره به کسری بودجه و تنگناهای موجود مالی دولت تاکید کرد: با تکیه به توانمندی ها و داشته های داخلی و استفاده از تعاملات و تسهیلات ناشی از مساعدهای خارجی و بکارگیری کلیه ظرفیت های ‌نهفته کشور امکان گشایش در گره از کار مردم امکان پذیر است.

خاندوزی به بازدید خود از تونل کبیرکوه اشاره کرد و افزود: تونل کبیرکوه طرحی بی نظیر و اثرگذار است که در تلاش هستیم با هماهنگی رییس جمهوری از طریق  سازمان برنامه اعتبارات‌ لازم را برای اتمام آن تامین و تخصیص دهیم.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در بدو ورود به شهرستان آبدانان در گلزار شهدا حاضر و به مقام شامخ ۲۲۰ شهید این خطه ادای احترام کرد.

خانودوزی اضافه کرد: شهرستان آبدانان با شهیدان و ایثارگرانش و اهدای نخبگانی همچون شهید هسته ای داریو رضایی نژاد و سردار شهید حاج صارم طهماسبی و دیگر شهدای گرانقدر چون درّی فروزان بر تارک استان ایلام می درخشد.

ادای احترام به شهدا، بازدید از تونل کبیرکوه و باند فرودگاه از دیگر برنامه های وزیر اقتصاد در جریان سفر به شهرستان آبدانان بود.

 

نظر شما