شناسهٔ خبر: 66588593 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا:

خدمت به مردم بالاترین افتخار است

تبریز- مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا گفت: مهم‌ترین وظیفه و افتخار برای قرارگاه پیشرفت و آبادانی خدمت به آحاد مردم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،سید مهدی حسینی در جلسه هماهنگی بین قرارگاه پیشرفت سپاه عاشورا، نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان و فرمانداری هوراند افزود: امروزه جلب اعتماد و مشارکت های مردمی در ماموریت های محرومیت زدایی روستاها اولویت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشوراست.

وی ادامه داد: تنها مجموعه ای که در خود دولت و سپاه در حوزه جلب مشارکت های یدی و فکری مردم بیشترین موفقیت را دارد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا است که در حوزه محرومیت زدایی و پیشرفت روستاها فعالیت دارد 

حسینی اضافه کرد: در دهستان چهاردانگه شهرستان هوراند، در ۴۱ روستای حاضر، از سال ۹۶ تا ۱۴۰۰، ۱۶ پروژه عمرانی از جمله جاده، مدرسه و خانه توسط قرارگاه پیشرفت سپاه عاشورا به بهره برداری رسیده است و از سال ۱۴۰۱ تا به امروز نیز در بخس چهاردانگه، ۲۹ پروژه به بهره برداری رسیده و ۲۲ پروژه در دست اجراست.

 حسینی اظهار داشت: اصلاح شبکه آبرسانی در ۱۰ روستا با مشارکت خیر کشوری و اداره آبفا، احداث مخازن آب از جمله مهمترین اقدامات قرارگاه در حوزه تنش آبی بوده است که در قالب ۱۳ پروژه اجرایی شده است.

وی افزود: در موضوع تعلیم و تربیت با همکاری اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی در تمامی حوزه ها همکاری مضاعفی داشته ایم و در سال گذشته ۱۵۶ کامیون و در ادامه ۳۱ کامیون و وانت بار، تجهیزات آموزشی با مشارکت هر دو مجموعه به نواحی و مناطق آذربایجان شرقی ارسال شد.

خدمت به مردم بالاترین افتخار است

حسینی در پایان بیان کرد: امروزه مشکل اصلی در حوزه تعلیم و تربیت، موضوع نگهداری مدارس است که از آموزش و پرورش انتظار داریم تا تلاش مضاعفی در این راستا داشته باشند.

جلسه هماهنگی سه جانبه بین قرارگاه پیشرفت سپاه عاشورا، نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی و فرمانداری شهرستان هوراند در خصوص، پروژه های عمرانی آب شرب و تجهیز و بازسازی مدارس مناطق محروم هوراند در فرمانداری برگزار شد

نظر شما