شناسهٔ خبر: 49751083 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

محتکران یک میلیارد تومانی کالا در دام پلیس مازندران

ماموران امنیت اقتصادی مازندران ۱۱محتکر که اقدام به احتکار یک میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان کالای قاچاق در استان کرده بودند را دستگیر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: به منظور جلوگیری از قاچاق و احتکار کالا طرح با خورد با مخلان اقتصاد جامعه دهمین مرحله طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ محمد محمدپور افزود: این طرح با هدف مقابله با قاچاق عمده سوخت، کنترل تانکر‌های حامل سوخت و واپایش جایگاه‌های عرضه سوخت به اجرا در آمد.

او گفت:در اجرای این طرح ماموران با تعامل و همکاری سازمان تعزیرات حکومتی، گمــرک، سازمان صمـت و...) اجرا موفق به شناسایی ۱۱محتکر و قاچاقچی کالا در سطح استان شدند.

سرهنگ محمدپور افزود: در اجرای این طرح، ۱۲تن گندم خارج از شبکه، ۶هزار عدد قرص غیرمجاز، ۹۸حلقه لاستیک، ۱۲تن انواع چوب آلات جنگلی، ۷۲هزار نخ سیگار قاچاق، ۷۰پاکت تنباکو، ۴دستگاه ماینر و ۲دستگاه موتور سیکلت کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران ارزش ریالی کالا‌های مکشوفه را برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۱۴میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری سرشاخه‌های اصلی توزیع کنندگان موادمخدر در مازندران

او همچنین از دستگیری سرشاخه‌های اصلی توزیع کنندگان موادمخدر در شهرستانها و مرکز استان خبر داد و گفت: ۴۲نفر از توزیع کننده موادمخدر که از سرشاخه‌های اصلی تهیه و توزیع موادمخدر بودند، دستگیر و تعداد ۳دستگاه خودرو توقیف شد و متهمان نیز با تشکیل پرونده، تحویل محاکم قضائی شدند.

ریس پلیس مبارزه با موادمخدر مازندران گفت: ۲۹نفر معتاد متجاهر در این ماموریت، جمع آوری و پس از غربالگری برای سازماندهی، تحویل مراکز ترک اعتیاد شدند.

سرهنگ علیرضا ثقفی افزود:اجرای طرح مبارزه با خرده فروشان و معتادین متجاهر، همواره بعنوان یک استراتژی ماندگار در چرخه تکرار قرار دارد.

نظر شما