شناسهٔ خبر: 49738811 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پیگیری ایستگاه‌های پمپاژ سد سیمره در هیأت دولت

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: به صورت ویژه مسئله ایستگاه‌های پمپاژ در هیئت دولت پیگیری و مطرح می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، ضرغامی ضمن سفر به استان ایلام و بازدید از از زیرساخت‌های گردشگری سد سیمره گفت: به صورت ویژه مسئله ایستگاه‌های پمپاژ در هیئت دولت پیگیری و مطرح می‌شود.

وی افزود: استان ایلام دارای ظرفیت‌های ویژه‌ای است که با توجه به اینکه بیکاری دغدغه اصلی مردم است در راستای این مشکل و توجه به صنعت گردشگری مورد توجه قرار خواهد گرفت.

بهزاد علیزاده نماینده مردم حوزه جنوب استان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: ادارات در شهرستان بدره با توجه به اینکه این شهرستان در سال ۹۲ تاسیس شده است هنوز بخش عمده‌ای از آنها مستقر نشده‌ و مردم ناچارند برای انجام امور خود به شهرستان دره‌شهر یا به مرکز استان مراجعه کنند درخواست ما از آقای ضرغامی این بود که این موضوع را پیگیری کنند.

وی افزود: تسریع در تکمیل نیروگاه تلمبه ذخیره‌ای ۱۰۰۰ مگاواتی شهرستان بدره و تاکنون ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است نیز در دستور کار وزیر است.

 نماینده مردم حوزه جنوب استان در مجلس شورای اسلامی گفت: درخواست ما ضرغامی این است که در ماه آینده یکی از معاونین خود را به‌صورت تام‌الاختیار به شهرستان بدره فرستاده تا مسائل مربوط به گردشگری شهرستان را به طور دقیق و جزئی بررسی و تامین اعتبار صورت بگیرد.

وی ادامه داد: ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهرستان بدره که مجوز ساخت آن نیز اخذ شده از دیگر خواسته‌های مهم مردم این منطقه است.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۰۸

نظر شما