شناسهٔ خبر: 49738109 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

به یاد شهید مدافع سلامت علی حاجی پور

شب شعر و خاطره عاشورائیان در بردسکن

شب شعر و خاطره عاشورائیان به یاد شهید مدافع سلامت علی حاجی پور در بردسکن برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، این مراسم در گرامی داشت هفته دفاع مقدس به همت حوزه مقاومت بسیج امامشب شعر و خاطره عاشورائیان دربردسکن علی(ع) و بنیادحفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و با همکاری خانواده شهید مراسم برگزار شد.

سرهنگ محمد یوسفی یکی از یادگاران ۸سال دفاع مقدس بردسکن با گرامی داشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید علی حاجی پور اولین شهید مدافع سلامت این شهرستان به شاخصه‌های پیروزی رزمندگان در دوان ۸سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: گذشت، ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی رزمندگان مهم‌ترین عامل پیروزی در مقابل دشمن تا دندان مسلح بود.

وی عنوان کرد: دشمن تا بن دندان مسلح در ستیز با ایران اسلامی و در طول دفاع مقدس از هیچ تلاشی کوتاهی نکرد و ملت بزرگ ایران نیز در برابر زیاده‌خواهی‌های آنان، قهرمانانه ایستاد تا صدای ایستادگی‌شان در جهان طنین‌انداز شود.

در حاشیه این مراسم پاسدار سیدمصطفی باقرپور فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) ناحیه سپاه بردسکن با گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت: تا پایان این هفته ۷برنامه شب شعر و خاطره عاشورائیان به صورت محله محور درب منازل شهدا برگزار می‌شود و تا کنون در قالب برنامه افتخار کوچه، آبروی محله به یاد ۲۳شهید برگزار شده است و برنامه داریم تا پایان امسال بیش از ۲۰برنامه دیگر را به یاد شهدا برگزار کنیم.

در این مراسم کربلایی علی ساعدی یکی از مداحان شهرستان بردسکن به مرثیه سرایی پرداخت.

علی حاجی پور در سن ۴۵سالگی و در تاریخ ۸آبان ماه ۱۳۹۹ در راه مبارزه با ویروس کرونا به عنوان شهید راه سلامت لقب گرفت، از شهید علی حاجی پور یک دختر به یادگار مانده است.

شهرستان بردسکن دو شهید مدافع سلامت به نام علی حاجی پور و علیرضا شجاعی دارد.

نظر شما