شناسهٔ خبر: 49715113 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دستبند پلیس کرمان بر دست سارقان زورگیر تلفن همراه

کرمان - ایرنا - رئیس‌پلیس آگاهی استان کرمان از دستگیری ۲ سارق زورگیر گوشی تلفن همراه شهروندان و سرقت از منزل در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس کرمان، سرهنگ یدالله حسن‌پور افزود: در پی اعلام موارد متعددی از سرقت و زورگیری گوشی تلفن همراه شهروندان کرمانی در معابر عمومی، ماموران اداره با مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در روند پی جویی های پلیسی به دست داشتن ۲ جوان ۲۲ و ۲۵ ساله در این سرقت ها پی بردند.

وی ادامه داد: در این رابطه کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی هویت این ۲ سارق را شناسایی و آنان را در یک عملیات غافگیرانه در شهر کرمان دستگیر کردند که این متهمان در مواجهه با شواهد و مدارک موجود به چهار فقره سرقت گوشی همراه و یک فقره سرقت منزل به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به بازسازی صحنه های سرقت و تحویل اموال مسروقه به مال باختگان یادآور شد: این ۲ سارق که با پرسه زنی در ساعات پایانی شب در محله های تاریک و خلوت شهر، گوشی همراه عابران را با توسل بزور به سرقت می بردند به مراجع قضائی معرفی شدند که در این رابطه از شهروندان می خواهیم هنگام تردد در معابر عمومی بیشتر مراقب اموال شخصی خود باشند.

نظر شما