شناسهٔ خبر: 49704626 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: زومیت | لینک خبر

پوشش زنده زومیت از رویداد سرفیس مایکروسافت (تمام شد)

صدرا مخملی

مایکروسافت امروز، ساعت ۱۸:۳۰ به‌ وقت تهران، در جریان رویدادی از نسل بعدی سرفیس‌ رونمایی خواهد کرد. زومیت این مراسم را به‌صورت زنده پوشش خواهد داد.

صاحب‌خبر -

طبق شایعاتی که تاکنون از محصولات جدید خانواده سرفیس منتشر شده است، در کنفرانس امروز (چهارشنبه، ۳۱ شهریور) باید منتظر معرفی سرفیس دوئو ۲ مایکروسافت با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ و ۸ گیگابایت رم باشیم. ماه گذشته اولین تصاویر سرفیس دوئو ۲ فاش شد که نشان می‌داد این دستگاه با اضافه‌ شدن دوربین سه‌گانه (دوربین‌های اصلی، تله‌فوتو و فوق عریض) یکی از مشکلات بزرگ نسل قبلی را رفع کرده است. بر اساس تصاویر فاش‌شده، اضافه‌ شدن ماژول دوربین بزرگ باعث می‌شود سرفیس دوئو ۲ نتواند مانند نسل قبلی ۳۶۰ درجه تا شود؛ بنابراین اگر طرح نهایی مانند تصاویر فاش‌شده باشد، استفاده از سرفیس دوئو ۲ در حالت تک‌صفحه برای کاربران سخت خواهد بود.

در این کنفرانس معرفی سرفیس پرو ۸ را هم شاهد خواهیم بود. طبق گزارش‌ها‌، مایکروسافت درصدد است سرفیس پرو ۸ را با طراحی جدید و احتمالا با صفحه‌نمایش ۱۳ اینچی روانه بازار کند. سرفیس گو ۳ محصول دیگر مایکروسافت است که احتمال می‌رود در این رویداد معرفی شود. طبق اطلاعاتی که از سرفیس گو ۳ در بنچمارک گیک‌بنچ دیده شده است، این محصول به پردازنده‌های Intel Pentium Gold 6500Y و Intel Core i3-10100Y مجهز خواهد بود.

پخش زنده رویداد مایکروسافت

پخش زنده در اینستاگرام | پخش زنده در یوتیوب | پخش زنده در توییچ | پخش زنده در توییتر

نظر شما