شناسهٔ خبر: 49650554 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

یادواره شهدا به صورت متمرکز در کرمان

همزمان باهفته دفاع مقدس، یادواره شهدا به صورت متمرکز در استان کرمان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش  خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، فرمانده سپاه ثارلله استان در آستانه هفته دفاع مقدس در جمع خبر نگاران گفت: امسال در قالب لشکر پیشکسوتان حاج قاسم در اقدامی جدید، ۵۰۰نفر از این افراد از سراسر استان با فرمانده حاج قاسم تجدیدبیعت می کنند.

سردار معروفی افزود: برگزاری یادواره شهدا به صورت متمرکز و با مشارکت ۲۳شهرستان، اجرای برنامه جمعی با محوریت ایجاد وحدت بین نیروهای مسلح و واگذاری واحدهای مسکن در شهرستان بردسیر و اجرای طرح یادواره خانگی شهدا از شاخص ترین برنامه های هفته گرامیداشت هفته دفاع مقدس خواهد بود.

فرمانده سپاه ثارلله استان در این‌ نشست با تاکید بر حفظ وحدت و تقویت روحیه امید و آرامش در جامعه افزود: این روحیه دفاع از انقلاب و ارزشها را از انقلاب و امام حسین و از شهدا آموختیم.

سردار معروفی افزود: فرهنگ رفع مشکلات و موانع از سر راه مردم، زاییده دفاع مقدس است و نقش خانواده ها در دفاع از دین و انقلاب و مردممان نقشی مهم و اثرگذار است و نباید از آن غافل شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان افزود: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس عزت و اقتدار را برای این ملت و این کشور به ارمغان آوردند و اتحاد و خودباوری رزمندگان اسلام در این دوران برای همیشه مقاومت را تثبیت کرد.

سردار معروفی گفت: با نگاهی به وصایای شهدا میتوان هنر دین، عاشورا، انقلاب و در نهایت هنر امام(ره) که همه را کنار هم جمع کردرا دید و این وصایا برگرفته از عاشوراست و ولایت باوری، مردمداری، برادری در رزم و ساده زیستی و شاه کلید همه این رفتارها اخلاص در عمل بود رمز پیروزی رزمندگان شد.

بگفته وی: امسال در هفته دفاع مقدس " ۳۰شهریور تا ۷مهر" در کنار دیگر برنامه های گرامیداشت این هفته، رزمایش کمکهای مومنانه  هم اجرا می شود.

نظر شما