شناسهٔ خبر: 49630782 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفا سیستان و بلوچستان:

خرید بیش از ۲۴ هزار تن دانه‌های طلایی از گندمکاران سیستان و بلوچستان

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان سیستان و بلوچستان مقدار خرید تضمینی گندم از کشاورزان را ۲۴ هزار و ۱۵۱ تن و ۷۱۵ کیلو گرم اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

 غلامعلی گنجعلی مدیر کل غله  سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  با اعلام خرید مقدار ۲۴/۱۵۱/۷۱هزار تن گندم از کشاورزان استان سیستان و بلوچستان گفت:  مقدار خرید تضمینی گندم  توسط ۱۲ مرکز خرید راه اندازی شد که گندم‌های خریداری شده توسط مراکز: زابل ۲ مرکز خرید، ایرانشهر ۲ مرکز خرید، خاش ۲ مرکز خرید، سرباز و دلگان خریداری شده است.

گنجعلی اظهار کرد: از کل گندم خریداری شده حدود ۶۳ میلیارد و ۹۱۹ میلیون و ۶۸۹ هزار و ۵۰۰ ریال وجوه کشاورزان عزیز تاکنون پرداخت شده و الباقی مبلغ که مربوط به خرید چند روز گذشته می‌باشد نیز در اسرع وقت به حساب کشاورزان پرداخت می‌گردد.

مدیر کل غله اضافه کرد: کشاورزان استان سیستان و بلوچستان تاکنون مبلغ ۳ میلیون ۸۸۹ هزار ریال از دولت جهت خرید تضمینی گندم مطالبه دارند.

وی با اشاره به اینکه پایان فصل خرید در سیستان و بلوچستان نزدیک است گفت:در حال حاضر خرید در مناطق شمالی استان ادامه دارد و این خرید تا پایان شهریور ماه تمدید شده و لذا کشاورزانی که محموله خود را هنوز تحویل ندادند میتوانند در روز‌های باقی مانده تحویل نمایند.

انتهای پیام/ع

نظر شما