شناسهٔ خبر: 49613429 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جانباختن ۹ نفر هم‌استانی دیگر با ابتلا قطعی به کرونا/اعلام رنگ بندی جدید کرونایی در کرمانشاه

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به جانباختن ۹ نفر از هم‌استانی دیگر با ابتلا قطعی به کرونا طی شبانه‌روز گذشته، گفت : با احتساب این تعداد مجموع جانباختگان به ۲ هزار و ۳۹۰ نفر رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهدی محمدی سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : هم‌اکنون یک‌هزار و ۳۹۰ بیمار با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که علاوه بر آن ۵۹۱ نفر هم با بستری موقت رمدسیویر دریافت می‌کنند.

او بیماران بستری در بخش‌های ویژه را ۲۳۱ مورد اعلام کرد و گفت : ۵۸ بیمار با حال وخیم در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تعداد بیماران بستری جدید طی ۲۴ ساعت گذشته را ۲۲۰ مورد و ترخیص‌ها را ۲۲۱ مورد اعلام کرد و افزود: طی روز گذشته ۱۳۹ بیمار مثبت بستری و ۲۴۲ مورد سرپایی در استان شناسایی شده است.

او با اشاره به جانباختن ۹ نفر از هم‌استانی دیگر با ابتلا قطعی به کرونا طی شبانه‌روز گذشته، افزود: با احتساب این تعداد مجموع جانباختگان به ۲ هزار و ۳۹۰ نفر رسید.

۹ شهرستان کرمانشاه در وضعیت قرمز

مهدی محمدی سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه گفت : براساس رنگ بندی جدید کرونایی شهرستانها، از امروز (۲۷ شهریور) ۹ شهرستان استان در وضعیت قرمز و پنج شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

او گفت : شهرستان‌های پاوه، اسلام آبادغرب، هرسین، کرمانشاه، جوانرود، سرپل ذهاب، گیلانغرب، روانسر و سنقروکلیایی در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

محمدی شهرستان‌های نارنجی استان را شامل ثلاث باباجانی، دالاهو، کنگاور، صحنه و قصرشیرین اعلام کرد.

او افزود: هفته گذشته ۱۲ شهرستان استان کرمانشاه در وضعیت قرمز قرار داشتند که اکنون به ۹ شهرستان کاهش یافته است.

محمدی افزود: تاکنون بیش از ۲۳۸۰ نفر در استان بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

او گفت: حدود ۱۴۰۰ بیمار در مراکز درمانی استان بستری هستند .

انتهای پیام/د

نظر شما