شناسهٔ خبر: 49601138 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تشکیل یگانی جدید در ارتش رژیم صهیونیستی به ادعای مقابله با حزب الله

هاآرتص اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی یگان جدیدی را با ادعای مقابله با حزب الله در مرز‌های شمالی اراضی اشغالی تشکیل داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه هاآرتص تاکید کرد که تشکیل یگان جدید، بخشی از اقدامات ارتش برای آمادگی جهت مقابله با هرگونه نفوذ نیرو‌های حزب الله به داخل اراضی اشغالی است.

این روزنامه اشاره کرد که یگان جدید «دفورا» (زنبور) نام دارد و هدف از آن تقویت ارتش رژیم صهیونیستی در مرز‌های شمالی است.

به گفته هاآرتص، این یگان از اواخر سال جاری وارد مرحله عملیاتی شده و تحت فرماندهی لشکر ۹۱ که مسئول امنیت مرز با لبنان است و به عنوان نیروی واکنش سریع در صورت نفوذ نیرو‌های حزب الله به داخل اراضی اشغالی عمل خواهد کرد، فعالیت می‌کند.

این یگان متشکل از صد‌ها نیرو که بیشتر آنان از اعضای یگان‌های ویژه ارتش رژیم صهیونیستی و تیپ‌های پیاده خواهند بود، می‌باشد و همگی این افراد ساکن منطقه الجلیل در شمال فلسطین اشغالی هستند.

گفتنی است پس از انتشار خبر‌هایی از وخیم شدن حال «زکریا زبیدی» یکی از چهار اسیر بازداشت شده فلسطینی که از زندان جلبوع فرار کرده بودند، نظامیان صهیونیست و جوانان فلسطینی در کرانه باختری اشغالی رود اردن به شدت با هم درگیر شدند.

منابع بیمارستانی گفتند ده‌ها فلسطینی هنگام تظاهرات و درگیری‌ها در مناطق مختلف کرانه باختری زخمی شدند ضمن آنکه از فلسطینیان دعوت شده است به حال آماده باش عمومی در آیند.

انتهای پیام/

نظر شما