شناسهٔ خبر: 49599591 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

واکسن کرونا به سیاه چادر عشایر رسید

فرماندار اندیکا گفت: واکسیناسیون عشایر علیه کرونا در اولویت قرار بگیرد و به موقع انجام شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مراله نوذری فرماندار اندیکا گفت: واکسیناسیون عشایر علیه کرونا در اولویت قرار بگیرد و به موقع انجام شود تا بتوانند با آرامش و آسایش بهتری به فعالیت خود ادامه دهند.

او افزود: طرح واکسیناسیون عشایر برای ایمن سازی آن‌ها در مقابل ویروس کرونا برای تمام کوچندگان و عشایر بالای ۱۸ سال با مشارکت ادارات مختلف شهرستان از جمله شبکه بهداشت و درمان، سپاه، بخشداران،امور عشایر، هلال احمر، بسیجیان و… در نقاط عشایری و دور افتاده در حال انجام است.

نوذری تصریح کرد: طی یک اردوی جهادی در کنار مدیران شهرستان بمدت ۱۶ ساعت در مناطق للر،پلی،دره فرح و شیخون برهان‌ عالی، طویله و آب‌چندار حضور پیدا کردیم و ضمن قدردانی از خدمات حافظان سلامت، ترغیب و تشویق مردم جهت واکسیناسیون نیز انجام شد.

حسین درویشی رئیس اداره امور عشایر اندیکا نیز گفت: رسیدگی به وضعیت معیشتی، آموزشی و فرهنگی و به ویژه وضعیت بهداشتی و درمانی قشر عشایر از اولویت های ما قرار دارد و حضور در مراکز درمانی برای عشایر ساکن در مناطق صعب‌العبور به سختی انجام می‌شود بر این اساس جهت جلوگیری از تردد عشایر، کادر درمان به محل چادر آنان مراجعه کرده و واکسیناسیون انجام میشود.

انتهای پیام/م

نظر شما