شناسهٔ خبر: 49534205 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

نصب حصارهای امنیتی در برابر کنگره آمریکا/ حمله جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به مأرب/ قرار گرفتن چند شهروند ایرانی در فهرست تحریم‌های امارات

نصب حصارهای امنیتی در برابر کنگره آمریکا، حمله جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به مأرب و قرار گرفتن چند شهروند ایرانی در فهرست تحریم‌های امارات از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا،  نیروهای آمریکایی کاروانی را مملو از تجهیزات نظامی و لوجستیکی را وارد فرودگاه خراب الجیر در الحسکه کرده‌اند.

- سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که کشورش تصمیمی برای مطرح کردن قطعنامه علیه ایران در نشست شورای حکام ندارد.

- دبیرکل حزب الله لبنان درباره ارسال سوخت به لبنان گفت که مقدمات اداری اعزام سومین نفتکش به لبنان که حاوی بنزین است، مهیا شده است.

- سخنگوی وزارت خارجه روسیه در ارتباط با توافق بین آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و ایران گفت که کوتاه‌ترین مسیر برای احیای توافق هسته‌ای ایران، بازگشت هم‌زمان ایالات متحده و ایران به تعهدات خود است و روسیه به این امر کمک می‌کند.

- خبرگزاری رسمی امارات گزارش داد که هیأت وزرای این کشور ۳۸ فرد حقیقی از جمله تعدادی ایرانی را در فهرست تحریم‌های خود قرار دادند.

- رئیس‌جمهوری آمریکا ۲۱ سپتامبر به طور حضوری در مجمع عمومی سازمان ملل متحد سخنرانی می‌کند.

- گزارش‌ها حاکی از حمله جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به مأرب و بمباران مکرر این استان است.

- وزیر خارجه آمریکا در برابر اعضا کمیسیون امور خارجی کنگره حاضر شد تا از سیاست دولت متبوعش در زمینه خروج از افغانستان دفاع کند.

-  نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس‌جمهوری مصر طی نشستی در شرم‌الشیخ درباره مسائل مهم منطقه‌ای از جمله ایران رایزنی کردند.

- پلیس کنگره آمریکا برای مقابله با آشوب‌های احتمالی در تظاهرات حامیان رئیس‌جمهوری سابق این کشور، در حال اقدام برای نصب حصارهای امنیتی در برابر ساختمان کنگره است.

 

 

 

نظر شما