شناسهٔ خبر: 49518815 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

گمانه‌زنی صهیونیست‌ها درباره مکان احتمالی دو اسیر فلسطینی

رویا معصومی

شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی "کان" اعلام کرد، دو اسیر فلسطینی که موفق به فرار از زندان‌ شده‌اند، همچنان تحت تعقیب هستند و بخش امنیتی این رژیم پیش بینی می کند آن دو نیز همانند چهار هم‌بندشان، بازداشت شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه تلویزیونی کان، عومر بارلیو، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گفت: این دو اسیر بالاخره به دست نیروهای امنیتی بازداشت می شوند هرچند ممکن است عملیات بازداشت آنها زمان‌بر باشد.

وی افزود که بر این باور است که یکی از این اسیران یا هر دو در کرانه باختری هستند.

بارلیو پیش از این گفته بود: چهار اسیر فلسطینی که بازداشت شدند مکان نایف یعقوب کممجی و مناضل نفیعات را فاش نکرده‌اند و کمیته تحقیقات به زودی کار خود را درباره این موضوع شروع می کند.

وی گفته بود، باید دایره جستجوی اسرا گسترش یابد و شامل کرانه باختری نیز باشد. نیروهای امنیتی اسرائیل باید به تعقیب دو اسیر ادامه بدهند. احتمالا یکی از آن‌ها توانسته وارد کرانه باختری شود.

ششم سپتامبر شش تن از اسرای فلسطینی از زندان امنیتی جلبوع واقع در شمال اراضی اشغالی فرار کردند که باعث تمسخر دستگاه‌های امنیتی اسرائیل در منطقه و جهان شد. چهار تن از آنها در روزهای جمعه و شنبه بازداشت شدند اما دو تن همچنان آزد هستند.

کان اعلام کرد، مساله فرار شش اسیر فلسطینی از زندان جلبوع از محورهای اصلی جلسه امروز دوشنبه کمیسیون امنیت داخلی کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) خواهد بود.

انتهای پیام

نظر شما