شناسهٔ خبر: 49516562 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نظامیان صهیونیست به یک جوان فلسطینی تیراندازی کردند

تهران - ایرنا - نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز (دوشنبه) یک جوان فلسطینی را به زعم تلاش برای انجام عملیاتی علیه آنها، در نزدیکی «الخلیل» هدف گلوله قرار دادند و به شدت مجروح کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه خبری «الغد»، «آفیخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در صفحه توئیتر خود مدعی شد که یک جوان فلسطینی سعی داشت با سلاح سرد عملیاتی را در شهرک «گوش عتصیون» انجام دهد.

وی ادعا کرد که نظامیان صهیونیست به این جوان فلسطینی در شهرک گوش عتصیون که در نزدیکی الخلیل قرار دارد، تیرندازی کردند.

از سوی دیگر، خبرگزاری «معا» به نقل از شاهدان عینی گزارش داد که نظامیان اسرائیلی به بهانه تلاش «محمد جمال» جوان فلسطینی برای حمله به مرکز پلیس، به سوی او تیراندازی کردند.

بنا به این گزارش، این جوان فلسطینی که بر اثر تیراندازی به شدت زخمی شده است، با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

ارتش رژیم صهیونیستی طی روزهای اخیر در پی فرار شش اسیر فلسطینی از زندان «جلبوع»، به حالت آماده باش درآمده است.

از سوی دیگر، مقاومت فلسطین نسبت به هرگونه تعرض به ۶ اسیر فراری از زندان جلبوع یا ترور آن‌ها و اعمال فشار بر خانواده‌هایشان هشدار داده و گفته‌ است که در این صورت، اوضاع به احتمال به سمت درگیری نظامی کشیده خواهد شد.

سه شنبه گذشته ۶ اسیر فلسطینی در اقدامی شگفت انگیز موفق شدند با حفر تونلی از زندان جلبوع در سرزمینهای اشغالی فلسطین فرار کنند. در پی این اقدام، مقامات صهیونیست تدابیر شدید امنیتی و قدامات ناقض مبانی حقوق بشری در حق اسیران فلسطینی اجرا کردند.

در همین راستا، اسرای فلسطینی چهارشنبه گذشته در اعتراض به سرکوبگری و مجازات‌های سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی، بخش ۶ زندان صحرایی «النقب» را به آتش کشیدند.

این ۶ اسیر فلسطینی با حفر تونل در سلول خود، موفق به فرار از این زندان فوق امنیتی شوند؛ رویداد کم سابقه‌ای که یک شکست سنگین امنیتی دیگر را برای رژیم اسرائیل رقم زد.

بامداد شنبه منابع صهیونیستی خبر دادند که چهار نفر از اسرای فرار کرده از زندان جلبوع را دستگیر کرده‌اند.

https://alghad.com/%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AD%D8%AA%D9%84%D8%A7%D9%84-%D9%8A%D8%B5%D9%8A%D8%A8-%D8%B4%D8%A7%D8%A8%D8%A7-%D8%AC%D9%86%D9%88%D8%A8-%D8%A8%D9%8A%D8%AA-%D9%84%D8%AD%D9%85-%D8%A8%D8%B2%D8%B9%D9%85-%D9%85%D8%AD/

نظر شما