شناسهٔ خبر: 49505771 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

پایان کار منتخب آزادکاران ایران با کسب چهار مدال

صاحب‌خبر -
رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام الکساندر مدوید روزهای ۱۹ تا ۲۱ شهریورماه در شهر مینسک کشور بلاروس برگزار شد و در پایان تیم ایران توسط پیمان نعمتی و عباس فروتن در اوزان ۶۵ و ۱۲۵ کیلوگرم صاحب مدال نقره و کیان محمودجانلو و امیرحسین فیروزپور در اوزان ۶۵ و ۹۲ کیلوگرم صاحب مدال برنز شد.

پایان کار منتخب آزادکاران ایران با کسب چهار مدال

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:
در وزن ۵۷ کیلوگرم مهدی ویسی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم در حالی که ۱ بر صفر مقابل مسلم سعداله یف از روسیه پیش بود مقابل این حریف ضربه شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار مقابل گوگا ژیگوا از گرجستان با نتیجه ۶ بر ۱ مغلوب و پنجم شد.
در وزن ۶۵ کیلوگرم کیان محمود جان لو پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۶ از سد ایوریکو جولاکیدزه از گرجستان گذشت. پیمان نعمتی دیگر نماینده کشورمان در این وزن، پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل مصطفی احمداف از تاجیکستان با نتیجه ۵ بر ۴ به پیروزی دست یافت. دو نماینده کشورمان در دیدار نیمه نهایی به مصاف هم رفتند که نعمتی با نتیجه ۴ بر ۳ به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد. نعمتی در دیدار فینال مقابل رمضان فرضعلیف از روسیه با نتیجه ۸ بر ۸ مغلوب شد و به مدال نقره رسید. محمودجانلو نیز با شکست مقابل نعمتی راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر از سد مصطفی احمداف از تاجیکستان گذشت و سوم شد.
در وزن ۷۴ کیلوگرم محسن کوچ نژاد در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر ۲ مغلوب عظمت نوریکایو از بلاروس شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال وی به گروه بازنده‌ها رفت. وی در این گروه با توجه به حاضر نشدن حریف بلاروسی پیروز دیدار شانس مجدد شد و به دیدار رده بندی راه یافت. کوچ نژاد در این دیدار مقابل دیمیتری جیووی از گرجستان با نتیجه ۷ بر ۵ مغلوب و پنجم شد.
در وزن ۹۲ کیلوگرم امیرحسین فیروزپور در دور اول آرکادزی پاهاسین از بلاروس را با نتیجه ۸ بر ۲ از پیش رو برداشت وی در دور دوم مقابل عمرحاجی محمداف از بلاروس با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، فیروز پور به گروه بازنده‌ها رفت. وی در این گروه با نتیجه ۱۲ بر ۲ مقابل ادلان تاسویف از بلاروس به پیروزی رسید و به دیدار رده بندی راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه ۱۵ بر ۵ از سد سعید احمداف از روسیه گذشت و به مدال برنز دست یافت.
در وزن ۱۲۵ کیلوگرم عباس فروتن در دور نخست با نتیجه ۶ بر صفر الکسی ژورژولیانی از گرجستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۱۳ بر ۲ مقابل سولومون ماناشویلی از گرجستان به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. فروتن عصر امرزو در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر ویتالی پلاسنیاک از بلاروس را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار مقابل دیانیس خرامیانکوف از بلاروس با نتیجه ۷ بر ۱ مغلوب و صاحب مدال نقره شد.

برچسب‌ها:

نظر شما