شناسهٔ خبر: 49485882 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

تورنمنت کشتی جام مدوید؛

فینالیست ایران امروز به میدان می‌رود/ کسب دو مدال در پنج وزن اول

تنها فینالیست ایران در مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام «الکساندر مدوید» امروز برای کسب مدال طلا به میدان می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، در پایان دور مقدماتی پنج وزن دوم رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام الکساندر مدوید که در شهر مینسک بلاروس در جریان است عباس فروتن در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافت و امیرحسین فیروزپور در وزن ۹۲ کیلوگرم به گروه بازنده‌ها رفت. بر این اساس نمایندگان کشورمان باید امروز در رقابت‌های شانس مجدد و فینال اوزان فوق به میدان بروند.

عباس فروتن در وزن ۱۲۵ کیلوگرم در دور نخست با نتیجه ۶ بر صفر الکسی ژورژولیانی از گرجستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۱۳ بر ۲ مقابل سولومون ماناشویلی از گرجستان به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. فروتن عصر دیروز در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر ویتالی پیاسنیاک از بلاروس را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت.

در وزن ۹۲ کیلوگرم امیرحسین فیروزپور در دور اول آرکادزی پاهاسین از بلاروس را با نتیجه ۸ بر ۲ از پیش رو برداشت. وی در دور دوم مقابل عمرحاجی محمداف از بلاروس با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، فیروز پور به گروه بازنده‌ها رفت. وی در این گروه باید مقابل ادلان تاسویف از بلاروس کشتی بگیرد و در صورت پیروزی بر این حریف به دیدار رده بندی راه خواهد یافت.

پیش از این در مسابقات پنج وزن نخست، ۴ آزادکار کشورمان به میدان رفتند که در پایان پیکارها پیمان نعمتی و کیان محمودجانلو در وزن ۶۵ کیلوگرم به ترتیب به مدال‌های نقره و برنز رسیدند.

نظر شما