شناسهٔ خبر: 49493379 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

کوخاوی: فرار اسرای فلسطینی تأثیرات منطقه‌ای داشته است

زینب غلامی

درحالی که رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که فرار اسرای فلسطینی از زندان جلبوع تأثیرات منطقه‌ای داشته، نخست وزیر این رژیم خواهان هوشیاری کامل و ادامه همکاری برای بازداشت دو اسیر فلسطینی دیگر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، آوی کوخاوی، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی از اتاق عملیاتی که برای جستجوی اسرای فلسطینی که از زندان جلبوع فرار کردند، تشکیل شده است، بازدید کرد. وی در جریان بازدید گفت: این حادثه تأثیرات منطقه‌ای و پیامدهایی برای جبهه‌های دیگر داشته است. هزاران نیرو به دنبال برطرف کردن ابهام و معما برای بازداشت دو اسیر باقیمانده هستند. ارتش برای تمام سناریوها آماده است.

همچنین نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد: باید هوشیاری کامل خود را حفظ کرده و به همکاری برای بازداشت دو اسیر باقیمانده از شش اسیری که فرار کرده بودند، ادامه بدهیم.

وی همکاری میان دستگاه‌های امنیتی رژیم صهیونیستی را ستود و گفت: کلید موفقیت همکاری میان تمام دستگاه‌ها است. باید به تبادل اطلاعات و تقسیم دقیق مأموریت‌ها بین دستگاه‌های امنیتی ادامه بدهیم.

دوشنبه شش اسیر فلسطینی در زندان جلبوع از طریق حفر تونلی از این زندان فرار کردند اما نیروهای رژیم صهیونیستی چهار تن از آن‌ها را بازداشت کردند.

یک مسئول ارشد امنیتی اسرائیلی عملیات فرار اسرا را بسیار دقیق خواند. عومر بارلیو، وزیر امنیت داخلی نیز آنچه رخ می‌دهد را شکستی بزرگ دانست.

آیلت شاکید، وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی نیز شنبه اعلام کرد که عملیات فرار این اسرا شکستی جدی است که نمی‌توان روی آن سرپوش گذاشت.

همچنین ابوعبیده، سخنگوی نظامی گردان‌های عزالدین قسام شنبه گفت: بازداشت مجدد قهرمانان تونل آزادی این لکه ننگ را که بر پیشانی نهاد امنیتی اسرائیل افتاده است، پاک نمی‌کند.

وی گفت: فرار اسرا مجددا شکننده بودن امنیت دشمن را نشان داد. هیچ معامله تبادلی با دشمن صورت نخواهد گرفت مگر اینکه شامل اسرایی باشد که از زندان جلبوع فرار کردند.

انتهای پیام

نظر شما