شناسهٔ خبر: 49486758 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ایوبی:

چادر‌های مدارس عشایری ممسنی نوسازی می‌شود

فرماندار ممسنی از نوسازی چادر‌های مدارس عشایر در آستانه سال تحصیلی جدید در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، داود ایوبی، فرماندار ممسنی اظهار داشت: تمهیدات لازم برای فراهم شدن شرایط اولیه برای تحصیل حضوری دانش آموزان مناطق عشایری شهرستان ممسنی اندیشیده شده و سیه چادر‌های مدارس عشایری این شهرستان در آستانه سال تحصیلی جدید نوسازی می‌شود.

او افزود: از محل اعتبارات ارزش افزوده مناطق عشایری مبلغ یک میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی ۱۵ تخته چادر مدارس عشایری شهرستان تخصیص یافته است.

فرماندار ممسنی تاکید کرد: برای مناطق شهری و روستایی شهرستان نیز به تناسب تصمیمات ستاد مرکزی مدیریت بیماری کرونا جهت برگزاری کلاس‌های درس غیر حضوری و حضوری اقدام خواهد شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه عمده مشکلات دانش آموزان متوسطه اول و دوم در مناطق عشایر نشین ممسنی آنتن نداشتن اپراتور‌ها برای اتصال به اینترنت عنوان کرد و گفت: متأسفانه در مناطق عشایری و روستا‌های کم جمعیت ممسنی امکان اتصال به اینترنت وجود ندارد.

ایوبی ابراز امیدواری کرد: اقدامات خوبی از سوی آموزش و پرورش ممسنی برای دانش آموزان این مناطق با تأمین بسته‌های آموزشی متناسب با منطقه پیش بینی شده تا شاهد کاهش اثرات بیماری کرونا در بین دانش آموزان عشایری و مناطق غیر برخوردار از اینترنت در شهرستان باشیم.

فرماندار ممسنی همچنین از انجام واکسیناسیون بخش قابل توجهی ازمعلمان و فرهنگیان این شهرستان نیز خبر داد و گفت: پیگیری‌ها برای واکسیناسیون دانش آموزان نیز در دستور کار است که در صورت تأمین و تزریق واکسن در دولت جدید تلاش می‌شود تا پایان مهر واکسیناسیون دانش آموزان این شهرستان انجام شود.

ایوبی بیان کرد: در شهرستان ممسنی ۱۶۰ دانش آموز عشایر در مقطع ابتدایی حال تحصیل و علم آموزی هستند.

انتهای پیام/ 

نظر شما