شناسهٔ خبر: 49483908 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

هشدار صریح گردانهای عزالدین قسام به رژیم صهیونیستی و پیام حمایتی به مردم کرانه باختری/ قرارداد مبادله آتی تنها با آزادی قهرمانان تونل آزادی محقق خواهد شد/ به یاری خداوند تمام اسیرانمان را آزاد خواهیم کرد/ هرگز مردم و مقاومت را در کرانه باختری تنها نخواهیم گذاشت

گردانهای شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس تکید کرد که تصمیم فرماندهی قسام و مقاومت مبنی بر این است که هرگونه قرارداد مبادله اسیران تنها مبتنی بر آزادی قهرمانان تونل آزادی خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا) به نقل از خبرگزاری فلسطین الیوم، ابوعبیده از فرماندهان گردانهای عزالدین قسام شامگاه شنبه در سخنانی گفت ما در گردانهای قسام به صراحت و به گونه ای اعلام می کنیم که اسیران و خانواده هایشان، دشمن و دوست به یک اندازه آن را بشنوند، اینکه اگر قهرمانان تونل آزادی در جلبوع تصمیم گرفتند خود را از زیر زمین آزاد کنند و پیامشان را به تمام جهان ارسال کنند، ما به آنها و اسیران آزاده وعده می دهیم که به زودی به یاری خدا از روی زمین آنها را آزاد خواهیم کرد.

 

وی خاطر نشان کرد زندانبانان صهیونیست، درهای سلولهای زندان را به روی آنها(اسیران) خواهند گشود و آنها در قرارداد جدید وفاداری به آزادگان به یاری خداوند سربلند از زندانها آزاد خواهند شد.

 

وی تاکید کرد فرماندهان مقاومت از نزدیک و به دقت تحولات مربوط به عملیات تونل آزادی در زندان جلبوع و قهرمانان مقاوم را از لحظه اجرای این عملیات قهرمانانه تا کنون دنبال می کنند.

 

ابوعبیده گفت فرماندهان قسام با عزت و احترام و تجلیل به قهرمانان این عملیات نگاه می کند، که سبب سربلندی امت و ملت فلسطین با این عملیات بزرگ خود شدند، عملیاتی که بار دیگر شکنندگی و تزلزل نظریه امنیت رژیمی را نشان دادکه هر بار زیر پای فرزندان ملت و اراده آنها در هم شکسته می شود.

 

وی افزود بازداشت مجدد قهرمانان عملیات تونل آزادی، حقیقت اقدام شرافتمندانه آنها را از بین نمی برد و تنها سبب افزایش افتخار ملت به شجاعت و صلابت اسیران مقاوم خواهد شد، همچنانکه بازداشت آنها، حجم ننگ و خفت موسسه امنیتی رژیم صهیونیستی و تمام ساختار این رژیم را نمی پوشاند.

 

ابوعبیده در پیامی به مردم و مقاومت در کرانه باختری اشغالی گفت ما در گردانهای قسام و مقاومت فلسطین و در برابر تهدیدهای دشمن، به مردم و نیروهای مقاومت خود در کرانه باختری و جنین قسام و اردوگاه استوار و مقاوم آن تاکید می کنیم که اردوگاه جنین و انقلابیون و قهرمانان آن تنها نیستند و هرگز به دشمن اجازه تعدی به مردم و انقلابیون خود در این اردوگاه را نخواهیم داد و به وظیفه دینی و ملی در قبال آنها عمل خواهیم کرد.

 

وی افزود ما امروز به مردم قهرمان و اسیران شجاع در انتفاضه شرافتمندانه شان می گوییم که ناراحت و اندوهگین نباشید که مقاومت قابت قدم سرسخت پشت سر شماست.

 

وی بار دیگر به تجدید پیمان با اسیران پرداخت و گفت ما هرگز شما را در برابر دشمن تنها نخواهیم گذاشت .

 

ابوعبیده گفت روز مقاومت در روز دوازدهم سپتامبر سالروز بیرون راندن اشغالگران از غزه بر درست بودن راه و استراتژی ما در مقاومت در برابر اشغالگران و آماده سازی برای نبرد مقدس، نبرد آزادی سرزمین و انسان و مقدسات تاکید می کند.

انتهای پیام/ر.ی/

 

 

 

 

 

 

نظر شما