شناسهٔ خبر: 49473754 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

طی شبانه روز گذشته رخ داد؛

بستری شدن 38 بیمار جدید مبتلا به کرونا در منطقه کاشان/ حداقل سن بستری نوزادی 7 ماهه

موج نیوز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از شناسایی شدن 268 بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در منطقه کاشان طی شبانه روز گذشته خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سید علیرضا مروجی اظهار کرد: در شبانه روز ۳۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا بستری شده‌اند که ۳۰ نفر در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری هستند که از این تعداد پنج نفر اهل توابع منطقه کاشان و ۲۵ نفر اهل کاشان هستند.

وی گفت: همچنین در شبانه روز گذشته در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل 8 بیمار جدید بستری شده است.

 این مقام مسئول توضیح داد: حداکثر سن بیماران بستری کرونایی در بیمارستان شهید بهشتی کاشان 94 سال و حداقل سن نوزادی 7 ماهه  است.

مروجی ادامه داد: در حال حاضر در مجموع 724 بیمار مبتلا به کرونا ویروس در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری هستند .

وی گفت: 87 نفر از کل بیماران مبتلا به کرونا ویروس در بخش‌های مراقبت ویژه بستری منطقه کاشان  بستری هستند .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در ارتباط با مرگ و میر کرونا در منطقه کاشان توضیح داد: 10  مورد فوتی طی 24 ساعت گذشته  رخ داده است.

این مقام مسئول افزود: تاکنون 246 هزار و 500 نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: همچنین تا کنون 15 هزار و 877 بیمار مبتلا به کرونا ویروس از مراکز درمانی منطقه کاشان با بهبودی کامل مرخص شده‌اند.

نظر شما