شناسهٔ خبر: 49471244 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بازدید سرزده وزیر بهداشت از مراکز واکسیناسیون

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به طور سرزده از چند مرکز واکسیناسیون کرونا در تهران بازدید کرد. دکتر عین اللهی تاکید کرد: برای واکسیناسیون تهران برنامه ویژه داریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به طور سرزده از مرکز واکسیناسیون مجموعه ورزشی کردستان تهران بازدید کرد.

<div id="video-display-embed-code_6966348"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3217394/6966348?width=400&height=300"></script></div>
 
دکتر عین اللهی همچنین سرزده از مرکز واکسیناسیون پارک ترافیک امیرآباد شمالی بازدید و در تماس تلفنی با سرپرست اورژانس از برخی مسایل و نحوه خدمات رسانی به مراجعان در این مرکز انتقاد کرد و رسیدگی فوری را خواستار شد.
 
<div id="video-display-embed-code_6966374"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3217394/6966374?width=400&height=300"></script></div>
 
برای واکسیناسیون تهران برنامه ویژه داریم
 
وزیر بهداشت از تدوین برنامه ویژه برای واکسیناسیون در تهران خبر داد و گفت: مراکز واکسیناسیون تهران باید از صبح تا ساعت ۲۰ فعال باشند.
 
دکتر بهرام عین اللهی در بازدید از مرکز واکسیناسیون مجموعه ورزشی کردستان در بزرگراه کردستان تهران گفت: مردم صبح خیلی زود و قبل از بازگشایی مراکز واکسیناسیون به این پایگاه‌ها مراجعه نکنند، چون ساعات کار این مراکز باید تا ساعت ۲۰ ادامه داشته باشد.
 
وی تاکید کرد: برخورد پرسنل مراکز واکسیناسیون با مراجعین حتما باید با احترام باشد و مردم تکریم شوند، چون ما موظف به خدمتگزاری همراه با حسن خلق به مردم هستیم.
 
وزیر بهداشت تصریح کرد: برای واکسیناسیون تهران برنامه ویژه‌ای داریم که هم تیم‌های واکسیناتوروهم مراکز واکسیناسیون باید افزایش پیدا کند البته از روز‌های گذشته تیم‌های بازرسی وزارت بهداشت از مراکز واکسیناسیون بازدید می‌کنند.
 
وی همچنین در بازدید از مرکز واکسیناسیون پارک ترافیک واقع در خیابان امیرآباد و گفتگو با مردم، ضمن ناکافی دانستن نیرو‌های این مرکز و سه تیم واکسیناتور فعال، گفت: تیم‌های واکسیناتور حتما باید افزایش یابند تا معطلی مردم برای تزریق واکسیناسیون وجود نداشته باشد و کار تزریق واکسن در کوتاه‌ترین زمان با حفظ عزت و احترام مردم انجام شود.
 
دکتر عین اللهی با بیان اینکه اعلام سن برای تزریق واکسن جهت جلوگیری از ازدحام جمعیت است، افزود: بازدید‌های سرزده بنده و تیم‌های بازرسی وزارت بهداشت از مراکز واکسیناسیون ادامه خواهد داشت.
 

برچسب‌ها:

نظر شما