شناسهٔ خبر: 49464538 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

روند افزايشي دما در دامنه‌هاي جنوبي البرز و سواحل خزر

صاحب‌خبر -
روند افزايشي دما در دامنه‌هاي جنوبي البرز و سواحل خزر
خبرگزاری آریا- کارشناس سازمان هواشناسی ضمن اعلام بارش پراکنده در برخی نقاط از روند گرم‌شدن هوا در برخی از مناطق کشور خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، امین‌حسین نقشینه گفت: روند افزایش نسبی دما از امروز تا اواسط هفته برای دامنه‌های جنوبی البرز و سواحل شمال و شمال شرق کشور رخ می‌دهد. وزش باد شدید نیز امروز و فردا در شرق کشور به ویژه شرق خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان تداوم خواهد داشت. در سه روز آینده شمال و مرکز خلیج فارس و سواحل شرقی دریای عمان مواج و متلاطم خواهد بود.
وی افزود: امروز برای گیلان و مازندران بارش پراکنده پیش بینی کردیم و بعدازظهر نیز در غرب هرمزگان انتظار افزایش ابر و بارش پارکنده داریم. فردا در اردبیل، گیلان و مازندران بارش پراکنده رخ می‌دهد و پس فردا نیز در شمال شرق آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان همین شرایط حاکم است. سه شنبه و چهارشنبه نیز برای سواحل دریای خزر پیش‌بینی بارش پراکنده داریم.
نقشینه گفت: آسمان تهران در 5 روز آینده صاف و آفتابی است و امشب غبار محلی می‌تواند در تهران شکل بگیرد. بیشینه دمای تهران امروز به 32، فردا و پس فردا به 34 و سه شنبه و چهارشنبه به 35 درجه سانتی‌گراد خواهد رسید. کمینه دما نیز در شمیرانات 19 و در مهرآباد 23 درجه خواهد شد.

نظر شما