شناسهٔ خبر: 49443085 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد؛

وجود بیش از ۳ هزار گروه جهادی در استان کرمان

سردار معروفی گفت: در استان کرمان ۳هزار و ۲۰۰ گروه جهادی وجود دارد که ۸۰۰ گروه ثبت و صاحب سند هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در مراسم رویداد گنج که با محوریت اردو‌های جهادی برگزار شد گفت: مقام معظم رهبری چند سال پیش سه کار را به عنوان کار عمیق فرهنگی مطرح کردند اردو‌های راهیان نور، نظام شجره طیبه  صالحین که یک نظام تربیتی است و اردو‌های جهادی ؛همچنین فرمودند در بحث اردو‌های جهادی اول ساخته می‌شویم و بعد می‌سازیم.

او افزود: یعنی پزشک جهادی ما زمانی که در یک منطقه محروم قرار می‌گیرد ابتدا پا روی نفس خود می‌گذارد و اول خود را می‌سازد.

سردار معروفی با اشاره به اینکه رمز ماندگاری اردو‌های جهادی در مبارزه با نفس است عنوان کرد: اولین گذشت در اردو‌های جهادی گذشت از گناه است، همچنین گذشت از مال و از آبرو گذشتن است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه مهمترین بحثی که در سپاه مطرح است باید جهاد و گروه‌های جهادی محل محور شوند افزود: نگاه به این اردو‌های جهادی نباید به عنوان وظیفه باشد بلکه رسالت است.

او اظهار کرد: اولویت‌ها را مشخص کرده ایم اولویت اول کرمان مسئله آب است و اولولیت دوم و سوم به ترتیب اشتغال و ازدواج آسان است.

سردار معروفی تصریح کرد: در استان کرمان ۳هزار و ۲۰۰ گروه جهادی وجود دارد که ۸۰۰ گروه ثبت و صاحب سند هستند.

انتهای پیام/ی

نظر شما