شناسهٔ خبر: 49434467 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دیدار رئیس قوه قضائیه با رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در دیداری با رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری از زحمات و تلاش‌های قضات و کارکنان دستگاه قضایی این استان تجلیل و قدردانی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه با تاکید بر اهتمام مدیران و مسئولان قضایی برای گره گشایی از کار مردم، گفت: رسیدگی به مشکلات و مطالبات آنان فرصتی است برای خدمتگزاری و همه مدیران باید این فرصت را غنیمت شمرده و برای حل و فصل مشکلات و رضایتمندی مردم گام بردارند.

او افزود: مسئولان قضایی باید با آحاد مردم ارتباط نزدیک و مستمر داشته باشند چرا که حل مشکلات کشور در گرو ارتباط و تعامل مسئولان با مردم است و دستگاه قضایی در این زمینه باید پیش قدم باشد.

بیشتر بخوانید

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای اضافه کرد: صیانت از حقوق عامه و اجرای سریع و به موقع احکام دادگاه‌ها باید از اولویت‌های دادگستری چهارمحال و بختیاری باشد.

او ضمن ارائه گزارشی از عملکرد حوزه‌های قضایی چهارمحال و بختیاری به عزم راسخ دستگاه قضا برای مبارزه با فساد و جلب هرچه بیشتر اعتماد مردم اشاره کرد و توجه مسئولان قضایی به رهنمود‌های مقام معظم رهبری و تاکیدات ریاست قوه قضائیه را در این خصوص خواستار شد.

گفتنی است؛ حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای روز گذشته در دیداری با رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری، از زحمات و تلاش‌های قضات و کارکنان دستگاه قضایی استان تجلیل و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ع

نظر شما